Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: تغییرات در پست‌های مدیریتی امری طبیعی است و هر مدیری بر اساس عملکرد خود جابجا می‌شود.

بهمن مرادنیا در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: ورزش استان کردستان در سال جاری عملکرد مطلوبی داشته است و این مهم جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه ورزشکاران کردستانی پتانسیل‌های خوبی در راستای قهرمانی دارند، عنوان کرد: دستگاه ورزش و جوانان با توجه به عملکرد مثبتی که داشته توانسته است جایگاه خود در را در کشور ارتقا بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان در ادامه افزود: در سال جاری خوشبختانه توانسته‌ایم قهرمانی‌های خوبی، از جمله در رشته‌های بسکتبال، والیبال و زورخانه‌ای داشته باشیم که این مهم نشانه‌گر توسعه ورزش در استان است.

مرادنیا با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات سال 98 در خصوص ورزش و جوانان مشخص نیست، گفت: امیدواریم در سال آینده شاهد رشد و قهرمانی ورزشکاران این دیار در محافل ملی و بین‌المللی باشیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا، مبنی بر اینکه آیا در سال آینده شاهد تغییر و تحول در بدنه مدیریتی ورزش و جوانان هستیم، یادآور شد: تغییرات در پست‌های مدیریتی امری طبیعی است و هر مدیری بر اساس ارزیابی‌های عملکرد خود جابجا می‌شود.

استاندار کردستان، با اشاره به اینکه مردم نباید به شایعات تغییر در پست‌های مدیریتی توجه کنند، افزود: اداره ورزش و جوانان استان کردستان از جمله دستگاه‌هایی است که عملکرد آن مثبت بوده و در این مدت توانسته است افتخارات قابل توجهی را کسب کند.

مرادنیا در ادامه ذکر کرد: مجموعه سالن 6000 نفری 22 گولان سنندج نیز در حال آماده سازی است که امیدواریم تا آخر بهار سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایسنا، سالن اجتماعات ورزش و جوانان استان کردستان که مدرن‌ترین سالن استان است با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان و با حضور استاندار کردستان امروز 27 اسفند ماه افتتاح و جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه استان با حضور مسئولان در آن برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری، گلر باتجربه گل‌گهر سیرجان، در بازی با مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ستاره این تیم بود و با واکنش‌های تاثیرگذاری که در این مسابقه نشان داد باعث شد تا در نیمه دوم جریان مسابقه تغییر کند و سرمه‌ای پوشان سیرجان نبض بازی را در اختیار بگیرند.

مس رفسنجان در پانزده دقیقه ابتدایی مسابقه با شدت زیادی روی دروازه گل‌گهر حمله کردند و ضربات خطرناکی هم از نقاط مختلف زمین به سمت دروازه این تیم شلیک کردند که اخباری مقاومت خوبی در مقابل حملات آنها نشان داد و در ادامه با اینکه شدت حملات مس کمتر شده بود اما همچنان موقعیت‌های بیشتری نسبت به گل‌گهر ایجاد می‌کردند و سد محکمی به نام اخباری مانع گلزنی بازیکنان مس شد.

این عملکرد خوب روند مسابقه را تغییر داد و گل‌گهر با ضربه سر سعید سحرخیزان توانست گل اول مسابقه را به ثمر برساند و در نیمه دوم هم گردش توپ بهتری در جریان مسابقه داشته باشند، البته آنها در نهایت گل تساوی را دریافت کردند، آنها روی ارسالی که از نقطه کرنر انجام شد در یارگیری عملکرد خوبی نداشتند و فرشید باقری با ضربه سر دروازه گل‌گهر را باز کرد.

تماشایی‌ترین واکنش اخباری روی ضربه سر نژادمهدی بود که به زیبایی این توپ را در آستانه ورود به دروازه گل‌گهر بیرون کشید و اجازه نداد تا تیم میزبان به گل برسد و چند دقیقه پس از همین صحنه گل‌گهر گل اول را به ثمر رساند.

اخباری در این فصل 10 کلین شیت انجام داده است و اگر در دربی کرمان موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خود می‌شد در کنار علیرضا بیرانوند حضور پیدا می‌کرد و با فاصله نسبت به حسینی و پورحمیدی در رتبه سوم کلین‌شیت‌های لیگ قرار می‌گرفت.

گل‌گهر در هفته بیست و ششم مقابل تیم آماده شمس‌آذر قرار خواهد گرفت و اخباری در این مسابقه هم روز سختی خواهد داشت و باید دید یازدهمین کلین شیت خود را در کدام هفته لیگ برتر انجام خواهد داد، او از هفته بیستم لیگ برتر موفق نشده است برخلاف عملکرد خوبی که داشته دروازه گل‌گهر را بسته نگه‌ دارد.

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!