Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:17:39 GMT

فرمانداری اهر رتبه دوم آذربایجان شرقی را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۰۹۴۰

فرمانداری اهر رتبه دوم آذربایجان شرقی را کسب کرد

تبریز - ایرنا - فرماندار اهر گفت: این فرمانداری براساس ارزیابی عملکرد فرمانداری های سراسر کشور در سال 96 رتبه دوم آذربایجان شرقی را در بین 21 فرمانداری کسب کرد.

به گزارش ایرنا، زاهد محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این ارزیابی از سوی مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور هر سال انجام و در ماه های پایانی سال بعد اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ارزیابی ها بر اساس شاخص های صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری و ارتقای سلامت نظام اداری انجام و فرمانداری اهر بر اساس مستندات ارائه شده، یک هزار و 260 امتیاز از یک هزار و 500 امتیاز را کسب کرد و پس از تبریز در رتبه دوم قرار گرفت.
فرماندار اهر از اصحاب رسانه این شهرستان به دلیل تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و انتقادات سازنده همراه با پیشنهاد‌ات و از مردم به علت حضور در تمامی مناسبت‌ها، راهپیمایی‌ها قدردانی کرد.
محمودی، اهتمام و تلاش کارکنان فرمانداری را در تحقق این موفقیت مهم اعلام کرد و ادامه داد: ارتقای نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود باید در دستور کار همه بخش ها و ادارات این شهرستان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه سال 98 سال انتخابات و سرنوشت‌ساز است، یادآوری کرد: باید تلاش کنیم سال آینده سالی برای انسجام و آرامش باشد و ضریب اعتماد به ‌نظام و انقلاب را افزایش داد تا زمینه و بستر آرامش در جامعه افزایش یابد.
فرماندار اهر مهم‌ترین چالش در سال 97 را بحث آب به ‌ویژه آب کشاورزی اعلام کرد و گفت: نشست های شورای حفاظت از منابع آب به ‌صورت هفتگی برگزار می شود و این چالش به حداقل رسیده است.
محمودی افزود: بحث سرمازدگی بخش بزرگی از جامعه و اقتصاد کشاورزان را تحت تاثیر قرارداد و سعی شده اثرات آن نیز به حداقل برسد.
شهرستان اهر با 150 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
7225/8023/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كسب رتبه فرمانداري اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۶.۸ میلی متر بارش در بهار در آذربایجان شرقی ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب عبدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران میزان بارش سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا ۱۷ اردیبشهت ۱۴۰۲) را ۱۵۲.۳ میلیمتر اعلام کرد.

وی در عین حال اظهار کرد: بارش سال آبی جاری نسبت به بارش ۲۳۵.۲ میلی متری بلندمدت کاهش ۳۵.۵ میلیمتری را نشان می‌دهد.

عبدلی با اشاره به اینکه بیشترین بارش سال آبی جاری در استان از ایستگاه‌های مرند با ۲۷۲.۷ و ورزقان با ۲۷۲.۱ میلی متر گزارش شده است، گفت: کمترین بارش در ایستگاه میانه به میزان ۱۲۸.۱ میلیمتر ثبت شده است.

وی بیشترین افزایش بارش استان در سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را مربوط به ورزقان با ۱۳۲.۵ میلی متر افزایش عنوان کرد و افزود: بیشترین کاهش بارش مربوط به چاراویماق با ۴۹.۸ میلیمتر کاهش است.

عبدلی خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایستگاه چاراویماق ۲۸۴ میلیمتر بارندگی ثبت شده است در حالی که امسال ۲۳۴.۲ میلی متر بارش داشتیم.

مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی در مقایسه بارش‌های فصل جاری (ابتدای فروردین تا ۱۷ اردیبهشت) نسبت به بلند مدت گفت: در بهار امسال ۷۶.۸ میلی متر بارش در استان ثبت شده است که نسبت به بارش ۸۳.۷ میلی متری بلند مدت در زمان مشابه ۶.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 6100329

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • ۷۶.۸ میلی متر بارش در بهار در آذربایجان شرقی ثبت شده است
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • محمودی خبر داد: امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم