Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اله مراد عفیفی‌پور اظهار داشت: ۴۹ فروند شناور مسافربری با پنج هزار و ۳۶۱ صندلی و ۵۹ فروند لندینگ کرافت با حمل یک‌هزار و ۹۶۰ خودرو و یک فروند شناور رو-رو با ظرفیت ۶۰۰ مسافر و ۱۲۰ خودرو در حال تردد هستند که از این تعداد چهار هزار و ۹۰ صندلی در بندر شهید حقانی و عمده لندینگ کرافت‌ها در بندر پل و لافت مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معمولاً از اواخر شهریور ماه اقدامات کنترل و بازرسی ایمنی شناورها انجام می‌شود و این دوره زمانی کوتاه و کوتاه‌تر می‌شود که در اسفندماه این دوره به یک هفته می‌رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تشکر از همکاری مسؤولان، افزود: مسیرهای دریانوردی به شدت پایش می‌شوند و همچنین به صورت الکترونیکی با سامانه «وی تی اس» که در بندر شهید رجایی مستقر است، کنترل می‌شود.

عفیفی‌پور گفت: همه‌ساله در بهمن و اسفندماه، آموزش‌های رایگان بازآموزی برای بازرسان، قایقرانان، فرماندهان و خدمه شناورها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص خدمات‌رسانی بهتر برای مسافران، بیان داشت: نوروز ۹۸ دومین سالی است که میهمانداران در شناورها مستقر شده اند و این امر مورد استقبال میهمانان نوروزی و مسافران دریایی واقع شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی در ستاد نوروزی تسهیل سفرهای دریایی به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند.

عفیفی‌پور با اشاره به پروژه احداث زیرساخت اسکله های گردشگری جزیره قشم اظهار داشت: اشتغال پایدار و اثرگذار در بین جوامع بومی این جریره مورد توجه ما بوده و در این طرح، اسکله های شناور در هفت نقطه گردشگری در جزیره قشم و دو نقطه در شرق استان طراحی و نصب شده و امسال زیرساخت‌های این نقاط تکمیل شده‌است.

کد خبر 4571168

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان