Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این دیدار از شهید فلاحی به عنوان مصداق برجسته مدیریت جهادی یاد کرد و گفت: شهید فلاحی یکی از برجسته‌ترین مصداق‌های یک مدیر جهادی و الگوی‌های مدیریت جهادی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان شهادت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به برخی ویژگی‌های اخلاقی این شهید والامقام گفت: تخصص در امور و علوم نظامی، شجاعت، بردباری، آگاهی از مسائل شرعی و باور و اعتقادات دینی قوی از مهمترین ویژگی شهید فلاحی بود که بسیاری از بزرگان به آن اذعان دارند.

فرمانده کل ارتش همچنین از همسر شهید فلاحی به عنوان یکی از الگو‌های صبر و استقامت تجلیل کرد.

گفتنی است؛ امیر سرلشکر، ولی الله فلاحی در سال ۱۳۱۰ در روستای کولج از توابع طالقان دیده به جهان گشود و رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش و فرمانده فقید نیروی زمینی در سال‌های نخستین دفاع مقدس بود، این شهید سرافراز ارتش اسلام روز هفتم مهر ۱۳۶۰ پس از عملیات موفقیت آمیز ثامن الائمه (ع) و شکست حصر آبادان در یک سانحه هوایی به لقاء الله پیوست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سرلشکر موسوی سرلشکر فلاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت:حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی