Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@22:55:20 GMT

عیدی همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۰۴۹

عیدی همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری

امتداد-به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول امسال نیز به تمامی مشترکان خود عیدی می دهد.

به گزارش امتداد به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می دهد.
در طرح «عیدی ۹۸» همراه اول که از نخستین روز فروردین آغاز و تا پایان روز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸ اجرا می شود، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری #۹۸* که به منزله ثبت نام در این طرح است، به صورت تصادفی یکی از مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ یا ۵۰۰ هزار ریالی را عیدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بسته عیدانه که به صورت رایگان برای مشترکین فعال می شود، در قالب اعتبار داخل شبکه همراه اول بوده و مشترکین می توانند برای مکالمه و پیامک داخل شبکه همراه اول یا اینترنت موبایل، از آن استفاده کنند.
در این طرح امکان خرید بسته یا استفاده از سرویس های ارزش افزوده، تماس های رومینگ، خارجه و تلفن ثابت، با اعتبار عیدی امکان پذیر نیست.
با وجود اینکه مشترکان تنها برای یک بار امکان ثبت نام و دریافت بسته عیدانه را در طول بازه زمانی مذکور دارند، اما ممکن است براساس رفتار مصرفی، برای برخی از مشترکین علاوه بر بسته های اعتبار، یک گیگابایت اینترنت نیز ارائه شود که باز هم مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا روز سیزدهم فروردین است.
مشترکانی که علاقه مند به فعالسازی این بسته هستند باید کد دستوری #۱*۹۸* را شماره گیری کنند.
استعلام بسته هدیه هم از طریق کد دستوری #۰*۹۸* امکانپذیر است؛ همچنین جهت دریافت راهنما می توان از کد دستوری #۹*۹۸* استفاده کرد.

true برچسب ها : عیدی- همراه اول- اینترنت true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: عیدی همراه اول اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول