Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@10:21:16 GMT

امدادرساني به 40خودروي در سرماي زير صفر درجه

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۲۳۱

امدادرساني به 40خودروي در سرماي زير صفر درجه

خبرگزاري آريا- به 40خودرو در سرماي زير صفر درجه در شهرستان خوانسار امدادرساني شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، رئيس هلال احمر خوانسار گفت: از ديشب تا صبح امروز به 80نفر که بعلت يخ زدگي، کولاک و سرماي شديد در جاده هاي بيرون شهري و روستائي شهرستان گرفتار شده بودند امدادرساني شد.
علمدار فروغي با بيان اينکه 11مورد انحراف خودرو از مسير و 29مورد در راه ماندن خودروها گزارش شد گفت: 15نفر امدادگر از 2پايگاه امداد و نجات با چهار دستگاه خودرو مجهز و با همه امکانات به امداد رساني پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: محورهاي رحمت آباد به دماب، ويست به رضاآباد، چال ماسين ويست، تيدجان به گلپايگان و خوانسار به دامنه بيشترين حوادث جاده اي را به خود اختصاص داده اند.
رئيس هلال احمر خوانسار گفت: اتوبوس بويين مياندشت به مقصد تهران نيز با 30نفر مسافر ديشب پس از برخورد به کناره هاي جاده در محور دوشخراط خوانسار پس از شکستگي شيشه ها از مسير خارج شد.
فروغي با بيان اينکه در اين حادثه که خسارات جاني نداشت مسافران با يک دستگاه اتوبوس ديگر به بويين مياندشت انتقال يافتند گفت: هنگام اين عمليات مامور پليس راه دامنه خوانسار مستقر در محل حادثه به علت ليز خوردگي يک خودروي سمند و برخورد با وي از ناحيه گردن مصدوم و به بيمارستان اعزام شد.
وي افزود: فردي نيز که به دليل خروج از مسير با خودروي پيکان در محور رضاآباد به ويست از نيروهاي امدادي تقاضاي کمک کرده بود با جستجو در خارج از مسير پيدا و امدادرساني شد.
رئيس هلال احمر خوانسار افزود: مسير دامنه به خوانسار که ديشب مسدود شده بود صبح امروز بازگشائي و تردد در آن جريان دارد.
رئيس هواشناسي خوانسار نيز گفت: ميزان بارش برف در شهرستان در دو روز گذشته 17سانتيمتر بوده که با احتساب اين برف بيش از 332متر آب در سال زراعي استحصال که نسبت به مشابه سال زراعي پيش رشد سه برابري داشته است.
امير اميني افزود: سرماي شب گذشته در شهرستان منهاي دو درجه زير صفر با وزش شديد باد به سرعت 85کيلومتر در ساعت ثبت که منجر به يخ زدگي و برودت شديد هوا شد و هم اکنون نيز سرماي هوا در شهرستان صفر درجه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امداد رساني خودرو سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند

محمد افشار مقدم گفت: با توجه به تعطیلی روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه جاری تعدادی از خانواده ها به تفرجگاههای شهرستان خواف عزیمت کرده بودند و به دنبال بارش شدید باران و بروز سیلاب با مشکلاتی مواجه شدند.

وی ادامه داد:پنج تیم امدادی متشکل از ۳۰ امدادگر و نجاتگر با استفاده از پنج دستگاه خودرو کمک دار و یک دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی به این مناطق اعزام شدند و به خودروهای گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.

رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: به دنبال فراخوان امدادگران جمعیت هلال احمر خواف ۵۰ نفر امدادگران این شهرستان برای ارایه خدمات امدادی روز شنبه در حالت آماده باش قرار گرفتند.

رییس اداره هواشناسی خواف هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ثبت ۱۶ و ۶ دهم میلی متر باران طی روز شنبه در ایستگاه باران سنجی این شهرستان خبر داد.

اسماعیل میرزاده اضافه کرد: بارش شدید باران منجر به بروز سیلاب و رواناب شدید در برخی نقاط شهری و روستایی شهرستان خواف شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی