Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@21:23:54 GMT

چهارشنبه اخر سال را تلخ نکنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۳۶۷

چهارشنبه اخر سال را تلخ نکنیم

نطنز-شهردار نطنز گفت: خانواده‌ها باید با هوشیاری تمام مواظب فرزندان خود باشند تا چهارشنبه سوری را به کام خود و دیگران تلخ نکنیم.

علی پیراینده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با اشاره به چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: به منظور امدادرسانی و جلوگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی نیروهای آتش نشانی در این روز به صورت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهت جلوگیری از بروز هرگونه خطر، توصیه‌های ایمنی از طریق نصب بنر و پیام‌های تصویری در کانال شهرداری اطلاع رسانی می‌شود.

شهردار نطنز یادآور شد: آموزش مسائل ایمنی دانش آموزان، آشنایی آنها با موضوع رعایت مسائل ایمنی و آشنایی با کار آتش نشانی را آغاز کرده و تا روز چهارشنبه سوری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید با فرهنگ سازی چهارشنبه پایان سال بی خطری را رقم بزنیم، تأکید کرد: در این روز نگذاریم با بی احتیاطی نوروز را با چهارشنبه سوری به کام خود و دیگران تلخ نکنیم.

پیراینده از مردم در خواست کرد: شهروندان در صورت مشاهده و یا بروز هرگونه آتش سوزی مراتب را به آتش نشانی شهرداری نطنز با شماره ۱۲۵ اطلاع دهند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارشنبه آخر سال چهارشنبه سوری شهرداری نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد با خودروی سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد، مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب تصریح کرد: این فرد زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیات امدادی و آتش‌نشانی پس از رهایی به گلشن‌زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان