Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: براساس یک سنت غلط معمولاً نوجوانان و جوانان در شب چهارشنبه آخر سال از مواد محترقه برای تخلیه هیجانات درونی خودشان استفاده می‌کنند که این کار آن‌ها خطراتی را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از این مواد محترقه به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند پلیس آگاهی استان اصفهان طرح مبارزه با قاچاق مواد محترقه را از چهارم اسفند ماه امسال شروع کرده که این طرح تا شب چهارشنبه آخر سال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه این طرح شامل اجرای ایست و بازرسی در جاده‌های مواصلاتی و بازدید از اماکن و مغازه‌هایی که احتمال فروش مواد محترقه در آن‌ها وجود دارد می‌شود گفت: ضمناً طرح مشترکی با اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر قسمت‌ها داریم در دست اقدام داریم تا جلوی تولید مواد محترقه دست ساز هم گرفته شده و از بروز حوادث خطرناک پیشگیری شود.   سرهنگ سلیمیان گفت: به تمامی صنوفی که اقلام اولیه ساخت مواد محترقه دست ساز مانند سرنگ، اکلیل و... در اختیار دارند هم توصیه شده که از فروش آن‌ها به نوجوانان و جوانان خودداری کنند.   رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: توصیه ما به جوان‌ها این است که سعی کنند به همراه خانواده‌های خود در جشن‌های مخصوص چهارشنبه آخر سال شرکت کرده و با افرادی که اقدام به حمل مواد محترقه می‌کنند همراه نشوند چرا که ممکن است یک شوخی بی جا با مواد محترقه موجب بروز صدمات جبران ناپذیر برای آن‌ها و یا اطرافیانشان شود.   سرهنگ سلیمیان خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات لازم پیش بینی شده تا امسال هم همانند سال قبل یک چهارشنبه امن و کم حادثه‌ای را داشته باشیم که البته همه شهروندان، جوانان و خانواده‌های گرامی هم همراهی و همکاری لازم را در این خصوص به عمل بیاورند.   این مقام انتظامی اضافه کرد: در آخرین چهارشنبه سال ۹۶ برخورد‌های پلیس نسبت به سال‌های قبل آن کمتر بود و عموماً مردم توصیه‌ها و هشدار‌هایی که ارائه شده بود را به خوبی رعایت کردند و امسال هم امیدواریم که نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داشته باشیم و مردم به توصیه‌های پلیس توجه بیشتری کرده و خودشان از بروز حوادث و آسیب‌ها پیشگیری کننند.   سرهنگ سلیمیان در پایان به کسانی که در زمینه خرید و فروش مواد محترقه فعالیت می‌کنند هشدار داد و گفت: این افراد باید بدانند که قطعاً برخورد‌های پلیس با آنان شدیدتر خواهد بود و کاری نکنند که بجای گذراندن تعطیلات عید در کنار خانواده‌های خود این ایام را در زندان سپری کنند.    انتهای پیام/م    تمهیدات پلیس آگاهی استان اصفهان برای شب چهارشنبه آخرسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.

محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز