Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه بارشی که از بعد از ظهر یکشنبه وارد استان شده سبب بارندگی با حجم وسیع و بارش برف در ارتفاعات گلستان شده است.

اوج فعالیت این سامانه امروز خواهد بود و کاهش اما ۱۶ درجه ای را شاهد خواهیم بود.

رئیس پلیس راه گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر از اختلال در تردد در برخی از نقاط استان به دلیل آب گرفتگی معابر خبر داد و گفت: محور توسکستان و خوش ییلاق به دلیل کولاک شدید و کاهش دید افقی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عبدی از تلاش نیروهای راهداری و اکیپ‌های گشت پلیس راه در نقاط کوهستانی خبر داد و افزود: رانندگان حدالامکان از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و به دلیل لغزندگی جاده ها فاصله طولی را رعایت کنند.

امدادرسانی به ۲۶ خودرو

همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به ۱۶ خودروی در برف و کولاک در گلستان خبر داد.

محمدعلی هروی گفت: با شروع بارندگی شدید از شامگاه یکشنبه تا ساعت ۹ صبح دوشتبه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر گلستان ۲۱ مورد ریزش سقف در شهرهای گرگان و علی آبادکتول را امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه همچنین در محور توسکستان به شاهرود ۱۶ خودرو با ۶۴ سرنشین امدادرسانی شد، ادامه داد: امدادرسانی به یک خانه دچارآبگرفتگی در بندرترکمن، امداد رسانی به سه سانحه حوادث ترافیکی با پنج مصدوم از دیگر فعالیت های جمعیت هلال احمر بوده و این خدمات همچنان ادامه دارد.

هواپیما موفق به فرود در فرودگاه گرگان نشد

مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان هم در گفتگو با خبرنگار مهر از بازگشت هواپیمای تهران - گرگان به فرودگاه مبدأ خبر داد.

رامین آذری افزود: پرواز هواپیما در مسیر تهران -گرگان -تهران به دلیل وزش باد شدید، پس از دو بار تلاش، موفق به فرود در فرودگاه گرگان نشد و به تهران بازگشت.

تعطیلی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم از تعطیلی مدارس شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان به دلیل بارندگی و طوفان شدید در شیفت صبح خبرداد.

احسان گوهری راد افزود: آبگرفتگی حیاط مدارس دلیل تعطیلی مدارس بندرترکمن و گمیشان است و اگر این شرایط تا بعدازظهر ادامه داشته باشد شیفت بعدازظهر هم تعطیل خواهد شد.

قطعی برق

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان هم از آسیب رسیدن به سیم های برق و قطعی مکرر در اکثر نقاط استان خبر داد.

مجتبی جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش باران در مناطق مختلف استان سبب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد شده است.

وی گفت: همچنین این بارندگی به اراضی کشاورزی در اکثر مناطق استان خسارت زده و نیروهای امدادی در تلاش هستند تا مشکلات به حداقل برسد.

جمالی بیان کرد: آبگرفتگی منازل نشت آب از سقف، سقوط درختان و کنده شدن بام منازل از خسارت های دیگر طوفان در استان است.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد لحظه ای بین ۷۰ تا ۱۰۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده و بارش باران در سیمین شهر به ۱۰۰ میلیمتر رسیده است.

کد خبر 4571210

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان فرماندهی انتظامی گلستان هلال احمر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت