Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@07:47:27 GMT

آغاز پویش اینستاگرامی #ریتم_امنیت بانک ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۷۰۱

آغاز پویش اینستاگرامی #ریتم_امنیت بانک ملی ایران

رویداد۲۴ بانک ملی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین تلاش در راستای ارتقای امنیت در بخش‌های مختلف خدمات بانکی، امنیت جان مسافران نوروزی را نیز برای خود مهم دانسته و از تمام مسافران نوروزی دعوت کرده است تا با پیوستن به پویش اینستاگرامی #ریتم_امنیت، پیام این پویش را به همه برسانند تا نوروزی بی خطر برای همه هموطنان رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پویش از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. برای شرکت در این پویش، کافی است عکس یا ویدئویی از خودتان یا سرنشینان خودرو، هنگام بستن کمربند ایمنی تهیه کرده و آن را در صفحه اینستاگرام خود با دو هشتگ #ریتم_امنیت و #بانک_ملی_ایران به اشتراک بگذارید.

به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این پویش، جایزه ۱۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

کاربرانی که صفحه اینستاگرامشان خصوصی است، می‌توانند از پست مربوطه اسکرین شات بگیرند و آن را به دایرکت bankmelli۱۳۰۷ ارسال کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با منشن کردن دوستانشان، پیام این پویش را به آن‌ها برسانند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی صنعت بانکداری بانکداری بانکداری الکترونیک بانکداری اسلامی اخبار بانکی اخبار بانک بانک های ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران