Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به افتتاح سامانه مدیریت ناوگان ای استان در آستانه نوروز ۹۸ گفت: واحدهای گشتی پلیس استان سمنان به دوربین البسه مجهز می‌شوند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین ‌قاسمی صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان تأمین نظم و امنیت در جامعه را از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی برشمرد و‌ اظهار داشت: رهبری امنیت را یکی از ارکان اصلی حکومت معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

52 دوربین برای ثبت تخلف سرعت ‌در تمام ‌محورهای مواصلاتی ‌گیلان فعال شدروایت آذری‌جهرمی از جریمه شدن توسط دوربین‌های پلیسمحدودیت‌های ترافیکی جاده‌های گیلان در نوروز 98 اعلام شد

وی با بیان اینکه پلیس یکی از ارکان تأمین امنیت است، افزود: پلیس ویترین نیروهای مسلح و نظام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: اگر نیروی انتظامی به وظیفه خود به‌طور درست عمل کند نگاه مثبت مردم را شاهد خواهیم بود.

سردار قاسمی با بیان اینکه در ایام نوروز مأموریت پلیس علاوه بر تأمین امنیت؛ کاهش تلفات جاده‌ای است عنوان کرد: طرح استقبال از بهار توسط پلیس در حال انجام است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از سوی پلیس استان سمنان برای تعطیلات نوروز 98  افزود: به‌منظور اجرای این طرح تمامی نیروی پلیس در ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: نیروی ستادی فرماندهی انتظامی استان در کنار نیروی صف در طرح نوروزی پلیس به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه پنج هزار نیرو و 300 واحد گشت به‌صورت شبانه‌روزی در طرح نوروزی پلیس حضور دارند ادامه داد: پلیس استان مجهز به سامانه مدیریت ناوگان شده است که امروز افتتاح می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیز واحد‌های گشتی این  استان به دوربین البسه خبر دادو عنوان کرد: نزدیک‌ترین واحد برای امدادرسانی به مردم از طریق سامانه مدیریت ناوگان مشخص و اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف وکفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: کالا‌های مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، افزود: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد، از شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس