Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - طرح آماده باش نوروزی در تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به مراجعه کنندگان اجرا می شود و در واحدهای بیمه ای نیز ارائه خدمات مربوط به دفترچه های درمانی تداوم خواهد داشت. بیمه شدگان محترم در زمان مسافرت دفترچه درمانی خود را همراه داشته باشند و در صورت نیاز برای تمدید اعتبار آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این سازمان با تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آرزوی سالی خوش برای تمامی هموطنان بویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران اعلام می کند؛ با استفاده از تجربیات سال های قبل برنامه ریزی دقیقی برای تداوم خدمت رسانی مراکز درمانی و بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی به هموطنان در ایام نوروز صورت گرفته است.

فعالیت مراکز درمانی بویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی مطابق با روال همیشگی تداوم خواهد داشت و متناسب با تعداد مسافران نوروزی هر استان، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان انجام می شود.

 با توجه به افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان واحدهای درمانی از طریق رسانه های محلی و نصب پلاکارد در سطح شهر و بخصوص ورودی های شهرها، اطلاع رسانی می شود. مدیران درمان و روسای بیمارستانها و مراکز درمانی نیز در طول زمان اجرای طرح آماده باش نوروزی به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را تحت نظارت کامل خواهند داشت.

خاطر نشان می سازد، ارائه خدمات مربوط به دفترچه های درمانی در واحدهای بیمه ای این سازمان تداوم دارد و تمامی کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی در ایام نوروز خدمات مربوط به دفترچه را مطابق با مقررات و ضوابط جاری ارائه خواهند داد.

در شعب فاقد کارگزاری نیز در هر شهر یا شهرستان شعبه ای به عنوان ستاد ارائه خدمات دفاتر درمانی تعیین و خدمات مورد نیاز به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی