Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت:‌ با وجود اینکه آمریکایی‌ها گرسنگی را به مردم مسلمان یمن تحمیل کرده‌اند و میلیون‌ها نفر با فقر و فلاکت زندگی می‌کنند، خیلی از مردم جهان این مسائل را مورد توجه قرار نمی‌دهند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد مرندی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در نشست علمی تروریسم،درد مشترک که با هدف بررسی ابعاد حمله تروریستی علیه مسلمانان در نیوزیلند برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اتفاقی که در نیوزلند رخ داد برای ما تعجب آور نیست و عادی شده است، چرا که هر روز در منطقه خودمان شاهد این اتفاقات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عاملی: امروز شاهد شکل‌گیری داعش آمریکایی و اروپایی هستیممقدم‌فر: حادثه تروریستی نیوزیلند نشان داد تفکر نژادپرستی نوین در حال احیاشدن است

 

وی افزود: آمریکا مرتب با پرنده‌های خود کشورهای مختلف را هدف قرار می‌دهد و جوابگوی هیچ‌کس نیست و کسی هم برایش مهم نیست. از سوی دیگر آمریکایی‌ها گرسنگی را به مردم مسلمان یمن تحمیل کرده‌اند و میلیون‌ها نفر با فقر و فلاکت زندگی می‌کنند که خیلی مورد توجه مردم جهان و حتی مردم خود ما هم نیست.

مرندی ادامه داد: لیبی که کشوری ثروتمند در میان کشورهای منطقه آفریقا بود را به ویرانه‌ای تبدیل کردند که علنا در آن کشور برده‌داری انجام می‌شود و برده خرید و فروش می‌شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در سوریه داعش، جبهه النصره، احرار الشام، جیش الاسلام و دیگر گروه‌های تروریستی را درست کردند که اسناد آن به واسطه ویکی‌لیکس منتشر شده و افرادی نیز اعتراف کرده‌اند، خاطرنشان کرد:  آنان این گروه‌های تروریستی را برای سرنگونی حکومت سوریه خلق کردند، بعد هم مدعی هستند که می‌خواهند داعش را از بین ببرند.

وی گفت: در ماجرای افغانستان هم اعتراف کردند که قبل از اینکه روس‌ها وارد افغانستان شوند، خودشان به افراطیون اسلحه دادند تا روس‌ها وارد افغانستان نشوند و افغانستان را قربانی سیاست‌های خود کردند. القاعده را هم خودشان درست کردند. خودشان هم شر را درست می‌کنند و هم قهرمان داستان را می‌سازند. ما هم متهم می‌شویم چون مسلمانیم.

مرندی اظهار داشت: 11 سپتامبر محصول سیاست‌های خودشان بود اما مسلمانان باید در هراس زندگی کنند. اکنون سالروز حمله شیمیایی صدام به حلبچه است. من بعد از آن فاجعه به آنجا رفتم و دیدم که 5  الی 7 هزار نفر به بدترین شکل کشته شده بودند.

وی اضافه کرد: کسانی که جنگ و سلاح شیمیایی را درک کرده‌اند می‌دانند که بمباران شیمیایی چه شرایط هراسناکی را به وجود می‌آورد. خودشان صدام و این هیولا را خلق کردند. سلاح شیمیایی به او دادند و بعد از آنکه از سلاح شیمیایی استفاده شد، سکوت کردند و حتی اسناد نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها تلاش داشتند ایران را مقصر جلوه بدهند.

ادامه دارد... 

انتهای پیام/

R1536/P/S1,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تروریسم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تروریسم تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است

سخنگوی دولت از رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تا رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «جهش تولید»، نوشت:

«به گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید. تراز تجاری در این ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.»

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند