Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@14:01:04 GMT

پرداخت عیدی مستمری بگیران کمیته امداد تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۳۲۴

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از پرداخت عیدانه خانوارهای تحت حمایت خبر داد و گفت: عیدانه ۵۳ هزار خانوار مستمری بگیر در استان تهران پرداخت شد. ناطقان: جواد صفاری با بیان اینکه این عیدانه معادل یک ماه مستمری مددجویان و از بین ۵۳ تا ۱۰۰ هزار تومان است، ادامه داد: سه میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان برای این امر اختصاص یافت و پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این خانوارها شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان، خانوارهای بد سرپرست، از کار افتاده و زندانی هستند گفت: ۴۳ هزار خانوار با سرپرست زن از این عیدانه بهره مند شدند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران همچنین از توزیع سه هزار و ۵۰۰ سبد کالا در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: با کمک خیران و نیکوکاران سه هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان تهران توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، صفاری افزود: این سبد کالا شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، تن ماهی، ماکارونی، رب گوجه، قند، چای، حبوبات و مواد شوینده بود که در دو نوبت بین مددجویان توزیع شد.
وی ضمن تشکر و قدارنی از مردم خیرو نیکوکار استان تهران به دلیل توجه به امور نیازمندان گفت: یک میلیارد تومان برای تهیه این سبدهای کالا هزینه شده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: پرداخت عیدی ، مستمری بگیران ، کمیته امداد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرداخت عیدی مستمری بگیران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عیدانه ویژه استاندارد برای نظارت بر خدمات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،مدیرکل استاندارد کردستان گفت: این طرح با محور‌های نظارت بر کیفیت کالا‌ها و خدمات، در مراکزی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، پایانه‌های مسافربری، مراکز اقامتی، میادین میوه و تره‌بار، و مراکز فروش شیرینی و آجیل، در حال اجراست.
وزیری افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه "مردم دار" گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهاد‌های ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم رفسنجان در سال ۱۴۰۲ چقدر صدقه دادند؟
  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • اجرای طرح عیدانه ویژه استاندارد برای نظارت بر خدمات
  • ۱۸۰ میلیارد ریال مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان واریز شد
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
  • واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان
  • واریز حقوق اسفند بازنشستگان لشگری
  • پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی برای کمک به مددجویان