Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:29:06 GMT

باید خود را با مردم تطبیق دهیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۴۲۹

باید خود را با مردم تطبیق دهیم

تهران- ایرنا- رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: مردم از حکومت و دولت انتظاراتی دارند. ما باید خود را با آنان تطبیق دهیم، نه اینکه خودمان را محور بدانیم و بگوییم مردم خود را با ما تطبیق دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمود واعظی» امروز دوشنبه در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران همان طور که بارها رهبری گفتند و قانون اساسی تایید دارد، قدرت بر اساس رای مردم تعیین می شود، مردم حافظ تداوم نظام هستند و بزرگترین سرمایه ما محسوب می شوند؛ اگر کسی غیر از این صحبت کند به بی راهه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: اخیرا شنیدم که یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه ای گفته است که 'مردم چه کاره اند'؛ در پاسخ باید گفت که مردم همه کاره اند، ما نمی توانیم بدون نظر مردم هرکاری که دلمان می خواهد را انجام دهیم.
رئیس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم از حکومت و دولت انتظاراتی دارند از این رو ما باید خود را با آنان تطبیق دهیم، نه اینکه خودمان را محور بدانیم و بگوییم مردم خود را با ما تطبیق دهند.
واعظی در پاسخ به سوالی درباره نامه رئیس دولت اصلاحات به رئیس جمهوری گفت: من وجود این نامه را تایید نمی کنم؛ هیچ بحثی در رابطه با استعفا در پنج سال و نیم گذشته مطرح نبوده است؛ افرادی مطالبی را با چند واسطه مطرح می کنند که بیشتر برای مطرح کردن خودشان است.
وی افزود: اگر دکتر روحانی در این مقطع خاص هم رئیس جمهوری نبود،با تمام وجود مسئولیت می پذیرفت و برای حل مشکلات مردم تلاش می کرد، از این رو امروز که مسئولیت دارد به مردم و رای آنان وفادار است و تا زمانی که مشکل وجود دارد و مردم بخواهند، در مسئولیت خود باقی می ماند.
خبر در حال تکمیل است
سیام*9612*3070**2021**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی واعظی رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد