Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری – ایرنا – فرماندار شهرستان سوادکوه از تخریب پل نارنج بن این شهرستان به دلیل بارش شدید باران خبر داد.

سید محمد انصارالحسینی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که بر اثر بارش شدید باران این پل تخریب و راه ارتباطی 60 خانوار در روستای نارنج بن با شهر قطع شده است .
وی افزود : همچنین تخریب پل نارنج بن باعث شد تا اهالی منطقه با قطعی برق ، آب و گاز مواجه شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نارنج بن یکی از محله‌های شهر شیرگاه است که در کنار جاده اصلی تهران مازندران قرار دارد و رودخانه کسلیان از کنار نارنج بن می گذراد.
فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی با اعلام اینکه به دلیل بارش شدید باران با آبگرفتگی منازل مواجه هستیم ، گفت که دستگاههای خدمات رسان در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم هستند .
انصارالحسینی از رانش زمین در بالا دست خبر داد و گفت : در پی بارش شدید باران با مسدود شدن مناطقی در بالادست این شهرستان مواجه بوده ایم ، خوشبختانه با کمک نیروهای خدمات رسان هم اکنون مناطق بالادست بازگشایی شده است .
از شب گذشته علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا که در بعضی مناطق تا 12 درجه گزارش شده ، بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات همچنان در حال باریدن است .
پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که با بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد.
7334/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارندگي تخريب پل سوادكوه شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن جلکانی گفت: بر اثر بارش‌های شدید چند روز گذشته، دیوار ۲۰ منزل، ۱۰۰ اصله درخت کنار کهنسال تخریب شد.

وی افزود: همچنین این بارش هت موجب، تخریب ترانس تاسیسات آب شرب شهری، محصولات گندم و جو کشاورزان و برخی زیر ساخت‌های شهری شد.

شهر جنت مکان در شهرستان گتوند قرار دارد.  

بارش شدید باران در چند روز گذشته در شهر‌های مختلف استان موجب خسارت به زیر ساخت‌های شهری، روستایی و مناطق عشایری شد.  

دیگر خبرها

  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • سیلابی شدن رودخانه در روستای برمزید و خنجوک
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر
  • بارش شدید باران در شهرستان راز وجرگلان
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی