Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود رستگارمسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان حاجی آبادب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: طرح آرامش بهاری همزمان با سراسراستان دراین شهرستان اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح دینی و فرهنگی و ارائه خدمات رفاهی به مسافران و زائران در امامزاده‌های سیدمحمد (ع) و دیگر امامزادگان در این شهرستان به مرحله اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان حاجی آباد گفت:این طرح شامل ویژه برنامه لحظه تحویل سال، اعزام ۲ مبلغ از قم و همچنین ۸ مبلغ بومی برای سخنرانی، برپایی خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های حجاب و عفاف، پاسخ به مسائل شرعی و شبهات، مشاوره، غرفه کودک، شهدا، چند رسانه‌ای است
داوود رستگارمسئول افزود:اداره اوقاف با هدف بهره برداری معنوی از فضای بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام تعطیلات نوروزی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جوار امامزادگان این طرح را اجرا می‌کند.
وی گفت: غبارروبی و نظافت بقاع متبرکه، پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران، آماده سازی فضا‌های خدماتی از قبیل: پاکیزه کردن صحن و رواق و زائرسراها، سرویس‌های بهداشتی، تامین آب سالم، روشنایی بقاع متبرکه و حفظ امنیت لازم در اماکن متبرکه از برنامه‌های این ایام است.
مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان حاجی آباد بااشاره به اینکه سال ۹۸ هفتمین سال است که این اداره در برپایی خیمه معرفت در جوار مرقد مطهر امامزاده سید محمد (ع) با همکاری ارگان‌های فرهنگی اقدام می‌کند افزود:مسافران و میهمانانی که در تعطیلات نوروزی به حاجی آباد سفر می‌کنند می‌توانند با آرامش کامل بقاع متبرکه و امامزاده‌ها را زیارت کنند و در صحن آن‌ها رایگان مستقر شوند.
طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ارتقاء سطح فکری و معنوی زائران و مسافران نوروزی وارایه خدمات مختلف هر ساله در ایام نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین ۹۸در ۳۱ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

اجرای طرح آرامش بهاری در حاجی آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی پرگل خانگی برابر تیم ولورهمپتون به تعقیب صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، منچسترسیتی تیم دوم جدول رده‌بندی در ورزشگاه اتحاد پذیرای ولورهمپتون بود و میهمان خود را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید.

چهار  گل این بازی را ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی به تنهایی به ثمر رساند تا یک پوکر دیگر با پیراهن آبی‌های منچستر را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند. او در دقایق 12 و 3+45 از روی نقطه پنالتی و در دقایق 35 و 54 در جریان عادی بازی دروازه حریف را گشود. دیگر گل سیتی هم توسط جانشین هالند، خولین آلوارس و تنها سه دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 85 بازی به ثمر رسید. تنها گل گرگ‌ها نیز در دقیقه 53 توسط هوانگ هی چان رقم خورد.

سیتی با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش در این فصل 82 امتیازی شد و دوباره به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگشت. این در حالیست که مردان گواردیولا یک بازی معوقه هم برابر تیم تاتنهام دارند و به این ترتیب از این شانس برخوردار هستند که سرنوشت قهرمانی‌شان را در دستان خود نگه دارند.

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر جزیره، فردا سه بازی دیگر برگزار می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 16:30 چلسی پذیرای وستهام است و در بازی همزمان برایتون از استون‌ویلای چهارمی پذیرایی می‌کند. همچنین از ساعت 19 نیز لیورپول برای جا نماندن از کورس مدعیان پذیرای تاتنهام خواهد بود. لیورپول 75 امتیازی در صورت توقف در این بازی عملاً با قهرمانی در لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)