Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:47:15 GMT

هیات رییسه جدید اتاق بازرگانی قزوین انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۹۴۰

هیات رییسه جدید اتاق بازرگانی قزوین انتخاب شدند

قزوین – ایرنا - با رای اعضا، هیات رییسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در دوره پنجم مشخص شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین، در نخستین جلسه هیات نمایندگان دوره پنجم اتاق بازرگانی قزوین که پس از ابلاغ اعتبارنامه های اعضای جدید از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های سراسر کشور برگزار شد برای انتخاب هیات رییسه رای گیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس با رای اعضای حاضر، مهدی بخشنده به عنوان رئیس ، مهدی عبدیان و محمدرضا ماشااللهی نواب رئیس ، منوچهرآزادمنش خزانه دار و مصطفی عادلی فر به عنوان منشی از سوی هیات نمایندگان اتاق قزوین برای دوره چهار ساله انتخاب شده و قبول مسئولیت کردند.
همچنین مهدی جباری،سیدعلی حسینی،حسین ساروخانی،محمدرضا فاروقی و سعید حلاج یوسف زادگان به عنوان نمایندگان اتاق قزوین در اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند.
انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین 11 اسفندماه سال جاری برگزار شده بود.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اتاق بازرگاني انتخابات قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده