Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به نظر شما مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۹۷ کدام جمله است؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir، به نظر شما مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۹۷ کدام جمله است؟

لطفاً نظرات خود را از طریق این صفحه ارسال یا آن را به شماره‌ی ۲۰۱۱۰ پیامک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ذیل این صفحه، برخی جملات برای مرور آماده شده است ولی مخاطبان محترم می‌توانند برای بررسی جامع و سهولت در انتخاب از صفحات آرشیو «بیانات»، «پیام‌ها» و «سخن‌نگاشت» و جستجو، عبارت مورد نظر خود را بیابید. این نظرسنجی تا بیست و نهم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به یادماندنی ترین جمله رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از این دیدار تاکید کردند: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود.

ویدئویی از این دیدار را در ادامه می بینید.

کد خبر 846960 منبع: مهر برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها