Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از توافق صورت‌گرفته میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارائه تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید کتاب‌های مرجع پزشکی در نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار با اشاره به برنامه‌های مورد نظر برای حمایت از اقتصاد نشر و نیز زمینه‌سازی برای در دسترس قرار دادن منابع علمی به‌روز برای مراکز پژوهشی گفت: جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و در این جلسه مقرر شد تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا سقف ۲۵ درصد نسبت به آورده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خرید کتاب‌های علمی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشارکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین از توافق صورت‌گرفته میان مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب تهران و مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان خبر داد و گفت: بر اساس توافقات صورت‌گرفته ناشران نیز مبلغ ۲۵ درصد تخفیف به کتاب‌های پزشکی ارائه خواهند داد.


او اظهار کرد: با این ساز و کار کتاب‌های مرجع پزشکی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تخفیف ۵۰ درصد در دسترس مراکز علمی و پژوهشی قرار خواهد گرفت.


دهقانکار همچنین ابراز امیدواری کرد: با توجه به مذاکرات صورت‌گرفته با مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش و همچنین معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در تلاش هستیم تا تسهیلات بیشتری برای دانشجویان و نخبگان علمی فراهم کنیم تا با تخفیف بیشتری در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران کتاب خریداری کنند.


سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بیشترین ارتباط بین المللی را دانشگاه‌های بزرگ در کشور دارند، گفت: هرساله یک ارزیابی در وزارت علوم از وضعیت همکاری بین‌المللی دانشگاه، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام می‌شود که در این ارزیابی‌ها، رتبه دانشگاه تهران اول شده است.

مسعود صدری نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بیشترین ارتباط بین المللی و پروژه های مشترک بین المللی را دانشگاه های بزرگ در کشور دارند. هرساله یک ارزیابی در وزارت علوم درباره وضعیت همکاری بین المللی دانشگاه، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی انجام و دانشگاه ها رتبه بندی می شوند.

وی افزود: دانشگاه تهران در این ارزیابی رتبه اول را کسب کرده است. این دانشگاه به دلیل قدمت، دانشجو و  اعضای هیات علمی زیادی که دارد در اکثریت سال ها رتبه نخست را کسب می کند.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ما با همه کشورهای دنیا به جز رژیم اسرائیل پروژه های مشترک دارند و تحریم مانعی برای انجام این همکاری بین المللی به وجود نیاورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد