Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی فروزان سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲.۳ درصد رشد دارد.


وی افزود: ۶۷ هزار و ۷۴۳ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد رشد داشته است.


مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۴۱ هزار و ۸۶ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۶ دهم درصدی همراه بوده است.


فروزان با بیان اینکه آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده اند ۱۹ هزار و ۶۷۵ نفر است ادامه داد: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۲۰.۳ درصد کاهش دارد.


وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه به مشهد وارد شده اند هم ۷۰۸ هزار و ۳۴۸ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد سه درصدی مواجه بوده است.


سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه ۵۴۰ هزار و ۴۲۲ نفر به این استان وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۱.۲ درصد کاهش دارد.


فروزان افزود: ۱۰۵ هزار و ۴۲۵ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۵.۳ درصد کاهش داشته است.


مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۴۱ هزار و ۸۶ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۶ دهم درصدی همراه بوده است.


فروزان آمار ورود زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده اند را نیز ۱۹ هزار و ۶۷۵ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۲.۸ درصد کاهش داشته است.


وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روز ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه به استان وارد شده اند هم ۳۴۷ هزار و ۲۳۶ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۱.۲ درصدی مواجه بوده است.


انتهای پیام // ف. س



ورود حدود ۸۳۷ هزار نفر مسافر به مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق گردشگری راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم

یک مسافر سوار بر اتوبوسی در شهر اوکلاهمای آمریکا شده بود. او که می‌خواست خارج از ایستگاه از اتوبوس پیاده شود، با راننده درگیر شد و او را کتک زد. پلیس این مسافر را دستگیر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند