Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@08:23:17 GMT

شهروندان مراقب سایت‌های جعلی رزرو هتل باشند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۹۲۲

شهروندان مراقب سایت‌های جعلی رزرو هتل باشند

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان از شهروندانی که قصد مسافرت دارند خواست تا مراقب سایت‌های جعلی رزرو بلیت هتل و حمل و نقل عمومی باشند و از سایت‌های دارای نماد الکترونیکی استفاده کنند.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد بیان کرد: با توجه به اینکه استفاده از وسایل هوشمند و انجام عملیات‌ها به صورت اینترنتی از جمله خرید بلیت، رزرو هتل، فعالیت مجرمان سایبری نیز افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شهروندان توصیه کرد برای رزرو هتل و استفاده از سوئیت اقامتی از سایت‌های دارای نماد الکترونیکی و «تی نماد» یا همان نماد اعتماد گردشگری در فضای مجازی، استفاده کنند.

رییس پلیس فتا همدان اضافه کرد: همچنین برای انجام عملیات‌های بانکی به هیچ وجه از اینترنت رایگانی که در مراکز اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌دهند، استفاده نکنند.

سرهنگ سرخوش نهاد بیان کرد: انجام تراکنش و ثبت اطلاعات بانکی با استفاده از اینترنت رایگان احتمال سرقت آن‌ها توسط افراد سودجو را افزایش می‌دهد.

وی یادآوری کرد: سایت‌هایی برای اجاره دادن سوئیت‌های بدون مجوز در همدان راه اندازی شده بود که به متولیان آن‌ها تذکر داده شد.

این مقام انتظامی همدان اضافه کرد: همچنین این افراد شناسایی و برای دریافت مجوز قانونی به دستگاه‌های مسئول معرفی شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهروندان رزرو هتل سایت های جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد

دزد تک روی طلای منازل شهروندان کرمانی  با کشف ۱۲ فقره سرقت دستگیرشد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان دوشنبه درنشستی خبری بیان کرد:  به دنبال  وقوع  افزایش سرقت و زورگیری طلا از چند منزل در شهر کرمان، نیروهای پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت پی بردند بیشتر سرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته، اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان به جا مانده است.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی ادامه داد:دراین زمینه ماموران با انجام تحقیقات و رصدهای  تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان در شرق کرمان بود، پی بردند و این متهم  را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی هنگام فروش بخشی از طلاهای سرقتی به دام انداختند.

وی اضافه کرد: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلا از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آن ها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی کرمان اقرار کرد که پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مال باختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت