Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@05:30:45 GMT

141 میلیارد ریال با تعمیر شیرآلات سرچاهی صرفه جویی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۷۵۵۰

141 میلیارد ریال با تعمیر شیرآلات سرچاهی صرفه جویی شد

اهواز - ایرنا - مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه ‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: تعمیر یک هزار عدد انواع شیرآلات و تسهیلات سرچاهی در یک سال گذشته در این شرکت 141میلیارد و 830 میلیون ریال صرفه جویی در پی داشته است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب یونس عباسی ‌لرکی افزود: این تجهیزات شامل انواع شیرآلات و تسهیلات سرچاهی معیوب برگشتی از دکل ‌های حفاری - تعمیراتی و چاه ‌های تولیدی شرکت ‌های بهره ‌بردار در اندازه ‌ها و فشارهای مختلف سه هزار و پنج هزار پام عملیاتی بوده که در کارگاه تعمیرات سرچاهی واحد خدمات فنی چاه‌ ها تعمیر شد که پس از انجام موفقیت ‌آمیز تست ‌های کارگاهی، مجدد در چاه ‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تعمیر این تعداد شیرآلات و تسهیلات سرچاهی علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، تولیدی کردن تعداد زیادی از چاه ‌ها را به دنبال داشت.
عباسی ‌لرکی ادامه داد: تامین شیرآلات و تسهیلات سرچاهی موردنیاز چاه‌ های تازه حفاری شده و همچنین چاه ‌های تعمیری به منظور در مدار تولید قرار دادن آنها، به دلیل تحریم ‌ها علیه کشور و صنعت نفت، به تازگی با مشکلات و موانعی روبه رو شده که چنین خدماتی، منجر به استفاده از توانمندی های داخلی شده است.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه پنج شرکت تابعه بزرگترین شرکت تولیدکننده نفت خام کشور محسوب می شود.
9931/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مناطق نفت خيز جنوب تحريم ها چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل