Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@01:56:38 GMT

تیراندازی در هلند شماری زخمی بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۷۷۷۰

تیراندازی در هلند شماری زخمی بر جای گذاشت

منابع خبری از تیراندازی در یکی از شهرهای هلند که به زخمی شدن شماری منجر شده است، خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، تیراندازی امروز دوشنبه در یک قطار شهری واقع در شهر «اوترخت» هلند شماری زخمی بر جای گذاشت.

بنابر گزارش روزنامه «دیلی‌میرور»، پس از اینکه مردی در قطار شهری  یکی از مناطق پرازدحام «اوترخت» به روی چندین نفر آتش‌ گشود، پلیس ضد ترور در محل حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این واقعه دو فروند بالگرد امدادی به محل اعزام شدند. پلیس گزارش‌ها مبنی بر زخمی شدن شماری را تائید کرده است. برخی گزارش‌های غیر رسمی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن هفت تا نه نفر خبر می‌دهند با این حال پلیس هنوز هیچ  آماری را تائید نکرده است.

«کستر» یکی از شاهدین گفته است که در پی تیراندازی، یک زن جوان روی زمین افتاده بود و فریاد می‌زد: «من کاری نکردم.» این فرد می‌گوید که از سر کار بر می‌گشته و پشت چراغ قرمز توقف کرده بود که این واقعه رخ داد. چهار مرد به سرعت به سمت زن رفتند و تلاش کردند که او را از محل دور کنند و در این حین او  دوباره صدای تیراندازی شنید در همین حین، مردها اجازه دادند که زن برود.

کستر گفته که  سپس دو نفر از افرادی که تیراندازی کردند به سمت بیمارستانی قدیمی که در همان نزدیکی قرار داشت رفتند و بقیه هم به سمت یک مرکز خرید رفتند.

هنوز علت این حادثه مشخص نشده  و پلیس در همین رابطه بیانیه‌ای منتشر کرده است با این مضمون: تیراندازی در منطقه «اکتبرپلین ۲۴ واقع در اوترخت رخ داد. این واقعه حدود ۱۰:۴۵ دقیقه گزارش شد. چندین نفر زخمی و نواحی اطراف محاصره شده‌اند و  ما در حال بررسی این موضوع هستیم.» پلیس همچنین امکان تروریستی بودن تیراندازی امروز را بررسی می‌کند.

«یوست لانشاگه» سخنگوی پلیس در این مورد گفت: «چندین تیراندازی در قطارشهری رخ داد و چندین نفر هم زخمی شدند. بالگردها در محل حضور دارند و هیچ فردی دستگیر نشده است.»

هم‌اکنون نیروهای امدادی در محل حضور دارند. همچنین حرکت‌قطار شهری در این منطقه متوقف شده است و مشخص نیست که چه زمانی از سر گرفته خواهد شد. مدارس هم در این شهر تعطیل شده‌اند همچنین تدابیر امنیتی اطراف ساختمان‌های دولتی و بین‌المللی در لاهه تشدید شده‌اند.

در پی انتشار این خبر، «مارک روته» نخست‌وزیر هلند  از تصمیم دولت برای برگزاری نشست اضطراری خبر داد.

منبع: فارس

انتهای‌پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تروریست ها تیر اندازی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان