Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:26:33 GMT

آخرین شماره ماهنامه فکه در سال ۹۷ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۷۹۰۵

آخرین شماره ماهنامه فکه در سال ۹۷ منتشر شد

صد و نود و یکمین و آخرین شماره ماهنامه «فکه»  در سال ۹۷ منتشر شد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا, صد و نود و یکمین و آخرین شماره ماهنامه «فکه»  در سال 97 منتشر شد. این شماره از ماهنامه «فکه» به پرونده ویژه شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی» پرداخته است و در آن عناوینی از جمله «بهار در بهار»، «به 40 سال دوم خوش آمدید»، «قرارمان بهشت، پای سفره شهدا»، «فصل جدید زندگی ایران»، «پدافند غیرعامل»، «براندازی فرهنگی»، «شعار بی شعور»، «کاری کارستان» و «به رنگ آرامش» منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«من ارتشی‌ام»، «صدا پیشه»، «لبخند بزن برادر!»، «کربلا پنجم»، «خوار در خشم سامری»، «شهادت، سعادت»، «قصه تنهایی من» و «تنها سه نفر» از دیگر مطالب این شماره از نشریه است.

ماهنامه "فکه" رنگ چهل‌سالگی انقلاب گرفت

برپایه این گزارش, مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه فعالیت خود را در سال 1377 با انتشار ماهنامه «فکه» آغاز کرد. در این ماهنامه به زندگینامه و سیره شهدا و مطالب مربوط به انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به منظور هرچه بیشتر آشنا ساختن اشخاص علاقمند، به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب با مفاهیم ارزشی پرداخته می شود.

انتهای پیام/

R1405/P/S4,38/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس

به گزارش جماران؛ اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

 

دیگر خبرها

  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل