Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات در 7 رشته ورزش کیک بوکسینگ (۳ رشته مبارزه ای رینگی فول کنتاکت لوکیک و کی وان رولز)، ۳ رشته مبارزه ای تاتامی پوینت فایتینگ، لایت کنتاکت و کیک لایت در 37 وزن و یک رشته نمایشی موزیکال فرم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره سردار شهید حاج بهزاد کتیرایی دبیر انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این مسابقات حدودا ۳۵۰ ورزشکار از جمله قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی انجمن واکو از ۲۱کمیته های استانی انجمن واکو از سراسر کشور در طی دو روز به رقابت پرداختند. 
لازم به ذکر است که از پذیرش بیش از ۱۰۰ ورزشکار در این مسابقات به دلیل نداشتن کامل مدارک پزشکی جلوگیری به عمل آمد. 
انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران طبق استاندارد های و قوانین بین المللی فعالیت دارد و داشتن مدارک پزشکی اعم از نوار مغر و نوار قلب همچنین گواهی سلامت لازم و اجباری می باشد. 
این مسابقات که طبق استاندارهای بین المللی نظارتی حاکم در ورزشهای قهرمانی با استفاده از سیستمهای الکترونیک در جهت اعلام هم زمان و شفافیت نتایج (اسکورین سیستم الکترونیک) برای سومین بار در مسابقات کشوری برگزار گردید.
همچنین در این مسابقات لوازم ایمنی که برابر استانداردهای بین المللی ذکر شده که مورد تایید قرار گرفته اند (کلاه، دستکش، ساق بند و...) توسط انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران در اختیار ورزشکاران قرار گرفت که با توجه به سطح فنی شرکت کنندگان به حفظ سلامت آنان کمک مؤثری نمود. 

نتایج مسابقات کیک بوکسینگ جام کشوری۱۳۹۷، یادواره سردار سهید حاج بهزاد کتیرایی به شرح ذیل میباشد: 
مقام اول مسابقات : کمیته واکو استان گیلان با کسب ۶ مقام اول، ۶ مقام دوم و ۹ مقام سوم در اوزان و رشته های مختلف کیک بوکسینگ کشور تحت پوشش انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران. 
مقام دوم مسابقات: کمیته واکو استان کرمانشاه با کسب ۶ مقام اول، ۴ مقام دوم در اوزان و رشته های مختلف کیک بوکسینگ کشور تحت پوشش انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران. 
مقام سوم مسابقات: کمیته واکو استان کرمان با کسب ۴ مقام اول، ۶ مقام دوم و ۱۴مقام سوم در اوزان و رشته های مختلف کیک بوکسینگ کشور تحت پوشش انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران 
همچنین انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، هیات انجمنهای ورزشی استان به ریاست محمدرضا بلوردی، کمیته برگزاری مسابقات انجمن با مسئولیت رضا دیناروند از استان لرستان، کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان با مسئولیت رسولی ، کمیته داوران انجمن با مسئولیت محمدرضا مقدم و عباس گیاهی کلیه دست اندرکاران و مسئولان در جهت برگزاری منظم این رقابتها تقدیر و تشکر نمود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان ایران پیروزی انقلاب اسلامی رقابت قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تاس، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که یکی از معاونین وزیر دفاع روسیه که مظنون به دریافت رشوه است، بازداشت شده و رئیس جمهور روسیه در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.
 

شب گذشته مشخص شد که تیمور ایوانف، معاون وزیر دفاع روسیه، که مظنون به دریافت رشوه است بازداشت شده و تحت بازجویی سازمان‌های مجری قانون قرار دارد.

به گفته یک مقام نزدیک به نهاد‌های اجرای قانون روسیه، عملیات بازداشت این مقام وزارت دفاع بیشتر از یک ماه است که توسط ماموران سرویس امنیت فدرال و کمیته تحقیقات آماده شده بود.

به گفته یک منبع دیگر، علاوه بر ایوانف، چند نفر دیگر نیز بازداشت شده‌اند که کمیته تحقیقات آن‌ها را در انتقال پول دخیل می‌داند. احتمالاً صحبت بر سر تخلفات در اجرای قرارداد‌های ساختمانی در وزارت دفاع است.

یک مقام کمیته تحقیقات یادآور شد که طبق قانون ۲۹۰ قوانین جزایی فدراسیون روسیه "دریافت رشوه" تا ۱۵ سال زندان مجازات دارد و مقام، رتبه و مبالغ شرایط کلیدی در بررسی ماهوی پرونده تاثیری نداشته و فرد متخلف از این اتهامات مصونیتی نخواهد داشت.

سازمان‌های مجری قانون روسیه، شامل سرویس امنیت فدرال، وزارت امور داخلی و کمیته تحقیقات - به طور فزاینده‌ای درگیر چنین پرونده‌هایی است و از توانایی و اختیارات جدی در این زمینه برخوردار هستند.

بازداشت تیمور ایوانف عصر روز سه شنبه مشخص شد. دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از بازداشت معاون وزیر دفاع مطلع شده و در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.

ایوانف در ۱۵ آگوست سال ۱۹۷۵ در مسکو به دنیا آمد. او تا سال ۲۰۱۲ در شرکت‌های مجتمع سوخت و انرژی کشور کار می‌کرد و بعداً معاون رئیس دولت منطقه مسکو شد. او از مارس سال ۲۰۱۳ تا زمان انتصاب خود به عنوان معاون وزیر دفاع در سال ۲۰۱۶، سمت مدیر کل یک شرکت تخصصی در زمینه ساخت مسکن برای پرسنل نیرو‌های مسلح روسیه را بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی