Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آماده‌سازی 1244 آموزشگاه در استان برای پذیرایی از 90 هزار فرهنگی در ایام عید خبر داد.

قاسم‌علی خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: استان خراسان رضوی به خاطر وجود بارگاره شریف امام رضا (ع)، همه‌ساله هم در ایام نوروز و هم در تابستان و هم در دهه آخر صفر، پذیرای مهمانان و زائران بسیاری از سراسر میهن اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در این بین، فرهنگیان با توجه به علاقه‌ای که به امام رضا (ع) دارند، افتخار میزبانی از خودشان را نصیب آموزش و پرورش استان خراسان رضوی می‌کنند. در این راستا، در استان خراسان رضوی حدود 1244 آموزشگاه را به‌عنوان مراکز اسکان در نظر گرفته‌ایم و تمهیداتی اندیشه شده و تجهیزات لازم برای اسکان مدارس تهیه شده و بخشی از سنوات گذشته بوده و بخشی کمی هم امسال خریداری شده است. از این تعداد آموزشگاه، حدود 850 مدرسه در سطح شهر مقدس مشهد است؛ به دلیل اینکه مقصد بسیاری از زائران، مشهد است.

خدابنده تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که نود هزار همکار فرهنگی را پذیرا باشیم و بیست درصد ظرفیت تکمیلی در نظر گرفته شده تا در صورتی که شرایط جوی نامساعد باشد و برودت هوا پیش بیاید یا حجم مسافران افزایش پیدا کند، ما بتوانیم 20 درصد به امکانات خود بیفزاییم و در سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌ها و برخی از مدارس که نسبت‌به حرم فاصله بیشتری دارد، در خدمت این عزیزان قرار بگیرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکان نوروزی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان