Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه البرز گفت: همزمان با سفرهای نوروزی محدودیت‌ های ترافیکی در جاده‌ های پرترافیک این استان اعمال می‌ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه گفت: بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 2 بامداد روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 اسفند ماه از کرج به سمت شمال یک طرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: همچنین در روز های پنجشنبه هشتم فروردین ماه 98 و یکشنبه 11 فروردین 98 از ساعت 12 الی ساعت 2 بامداد روز بعد تردد خودروها از کرج به سمت شمال یک طرفه بوده و هیچ ترددی از مرزن آباد به سمت کرج انجام نخواهد شد.
 
گودرزی اظهار داشت: براساس برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده تردد وسایل نقلیه ازساعت 12 الی 2 بامداد روز بعد در روزهای چهارم، 9، 15، 16و 17 فروردین ماه سال آینده از کرج به مرزن آباد ممنوع شده و از ساعت 15الی 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.
 
رئیس پلیس راه البرز تصریح کرد: براساس اعلام پلیس راه کشور، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی و وسایل نقلیه با مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است.
 
گودرزی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه در محورهای برون شهری کشور ممنوع است.
 
وی درخصوص اعمال محدودیت ترافیکی در آزاد راه کرج - قزوین نیز یادآورشد که تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر شرق به غرب از ساعت هفت صبح الی ساعت 24 همان روز در تاریخ های 28 و 29 اسفند ماه سال جاری و در مسیر غرب به شرق نیز از ساعت هفت الی ساعت 24 روزهای چهارم و 9 و 15 و 16 فروردین ماه سال 98 ممنوع است.
 
به گفته وی، ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
 
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
 
رئیس پلیس راه البرز در خاتمه خطر نشان داشت: که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
 
 

 


 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت