Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:53:59 GMT

هلال احمر کردستان در روزه سکوت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۸۵۹۶

هلال احمر کردستان در روزه سکوت

به گزارش ایرنا، در آستانه سال نو که نهادهای امدادی به دنبال تنظیم برنامه های خود برای ارائه به مسافران و گردشگران هستند هلال احمر کردستان یا به صورت چراخ خاموش حرکت می کند یا هیچ اقدامی و برنامه ای ندارد.
طرح نوروزی 98 دستگاه های خدمات رسان در کردستان از 25 اسفند آغاز شده است و ارگان های مربوطه هرکدام اطلاعاتی از برنامه های خود در تعطیلات نوروزی به رسانه ها ارائه داده اند اما هلال احمر استان در این زمینه اقدامی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با وجود تماس های مکرر خبرنگار ایرنا روابط عمومی این جمعیت، به بهانه های مختلف از ارائه اطلاعات مورد نیاز به خبرنگار و رسانه سر باز می زند.
حال سئوال اینجاست آیا مدیریت و روابط عمومی هلال احمر کردستان از قدرت رسانه ها اطلاع دارند و می دانند که همکاری با رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها(با توجه به سرعت بالای اطلاع رسانی) در پیشبرد اهداف و برنامه هایشان بسیار تاثیر گذار هستند؟
تعداد قابل توجهی از مدیران و روابط عمومی ارگان ها و سازمان های مختلف، تصورشان از رسانه اغلب جنبه تصویری آن است و اهمیتی به رسانه های نوشتاری از جمله خبرگزاری ها نمی دهند و اولویت کاری شان در بحث رسانه ای ارائه اطلاعات به صدا و سیما است.
امید است مدیران و روابط عمومی دستگاه های خدمات رسان در کنار خدمات خود، در این ایام که نیاز به اطلاع رسانی بیشتری به مردم و مسافران نوروزی وجود دارد، همکاری لازم را با خبرگزاری ها داشته باشند.
7355 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 روابط عمومی صدا و سیما مسافران هلال احمر هلال احمر استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد