Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور ترکیه می‎گوید که این کشور در عملیات مشترکی با ایران مواضع گروهک پ.ک.ک را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ سلیمان سویلو، طی سخنانی در آنتالیا گفت: راس ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه عملیات مشترکی بین ترکیه و ایران علیه پ.ک.ک در مرز‌های شرقی ترکیه آغاز شده که نتایج آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آناتولی، وی اظهار داشت: پانزده روز گذشته گفته بودم که عملیات مشترکی را با ایران انجام خواهیم داد.

وزیر کشور ترکیه با اشاره به اینکه ترکیه عملیات مشترکی را با ایران علیه پ.ک.ک در مرز‌های شرقی این کشور آغاز کرده تاکید کرد: به تروریست‌ها اجازه نخواهیم داد نفس بکشند.

سویلو می‎گوید که امروز ترکیه با تروریسم، مواد مخدر، دزدی و تمام معضلات دیگر که برای مردم مشکل ساز هستند، مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تروریسم مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان را نتیجه عملیات وعده صادق دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز (هفتم اردیبهشت) با اشاره به عملیات وعده صادق که منجر به شکستن هیمنه استکبار و قدرت‌های جهانی شد، گفت: این عملیات قدرت ایران و نیروهای مسلح کشور را نشان داد.

وی افزود: آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا شکل می‌گیرد حاصل این عملیات است و این بیداری در نهایت به نابودی صهیونیست‌ها منجر خواهد شد.

وی در ادامه از سفر اخیر رئیس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا یاد کرد و آن را مکمل عملیات وعده صادق دانست و گفت: در شرایطی که دولت آمریکا اخیرا تلاش کرده بود با اعمال تحریم‌های جدید علیه برخی افراد، کشورها را برای همکاری با ایران تهدید کند سفر رئیس‌جمهور این جو را شکست و مزایای امنیتی، اقتصادی و اجتماعی فراوانی به همراه داشت.

امام جمعه کرمانشاه از دستاوردهای امنیتی این سفر یاد کرد که باعث می‌شود گروهی که تحت مدیریت موصاد و آمریکا قصد ناامنی در مرزهای دو کشور را دارند، ناکام بمانند.

وی با بیان اینکه این سفر در حوزه اقتصادی و اجتماعی نیز دستاوردهای فراوانی داشته است، از پروژه‌های بزرگی یاد کرد که از این پس نیز ادامه خواهد داشت.

وی همچنین ضمن تبریک روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای از اینکه فرهنگ پهلوانی از دیرباز جزء فرهنگ کشور بوده یاد کرد و افزود: از دیرباز مردم ایران این فرهنگ را بین خود حفظ کرده و هوای فقرا و ضعفا را داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه از نقش کارگران در جهاد اقتصادی کشور یاد کرد که در قالب کار گروهی با کارفرمایان نه تنها نیاز جامعه و کشور را تولید می‌کنند، بلکه صادرات را نیز رونق می‌دهند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت آیت‌الله مطهری، تربیت نسل انقلابی، نسل شهدا، نسل علما و دانشمندان که امروز ما را در عرصه بین‌الملل در رتبه‌های اول دنیا قرار دادند را حاصل تلاش معلمان امروز و معلمان بازنشسته دانست که باید قدردان آنها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...