Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:27:47 GMT

۲۱۵۳ پرواز نوروزی تا ۲۷ اسفندماه انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۶۳۱

۲۱۵۳ پرواز نوروزی تا ۲۷ اسفندماه انجام شد

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان هواپیمایی کشور؛ رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: از ابتدای آغاز پرواز‌های نوروزی تا ۲۷ اسفندماه ۲۱۵۳ پرواز انجام شده که از این تعداد ۱۵۷۳ پرواز داخلی و ۵۸۰ پرواز بین المللی از فرودگاه‌های کشور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی‌های مستمر کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان از ۱۲۰ دفاتر خدمات مسافرت هوایی بازرسی صورت گرفت و مواردی از جمله عدم توجه به الزامات و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز ۴ دفتر و تعلیق ۳۳ دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران منجر شد.

مدیرروابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: امکان اعتبارسنجی بلیت هواپیما از طریق سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است و بر لزوم مدیریت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تأکید می‌شود.

جعفرزاده گفت: از ابتدای دی ماه تاکنون ۳۹۹ شکایت صورت گرفته است و به ۲۴۵ شکایت ارسالی رسیدگی شده و همچنین مواردی به دادگاه یا میراث فرهنگی و گردشگری ارجاع شده است.

وی به مسافران توصیه کرد که برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت‌های دارای مجوز که لیست آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام و نرخ‌های ارائه شده را با دامنه نرخ‌های ارائه شده که بر روی سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار دارد مطابقت دهند و هرگونه افزایش قیمت و تخطی را از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی هواپیما حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟

کلاهبرداری اینترنتی در حال افزایش است. پلتفرم آمار Statista به افزایش شدید موارد کلاهبرداری در امنیت سایبری در سال ۲۰۲۰ میلادی اشاره کرده است که بر اساس آن شاهد افزایش قابل توجه (۶۰ درصدی) از کلاهبرداری‌های اینترنتی در جهان است.

رصدکنندگان روند افزایش جرایم اینترنتی در جهان، بر این باورند که در سال‌های اخیر شاهد افزایش بدافزارها، ابزار‌های تبلیغاتی مزاحم، تروجان‌ها، فیشینگ، داروسازی و ویروس‌ها هستیم و کلاهبرداران با شیوه‌های مختلف اقدام به اخاذی، دزدی و کلاهبرداری می‌کنند به طوری که پس از اخاذی‌های اینترنتی، نشر اطلاعات شخصی، جعل، کلاهبرداری در اعتماد و کلاهبرداری عاشقانه بیشترین فراگیری را در بین کلاهبرداری‌های اینترنتی دارد.

چه اقداماتی می‌توانید برای محافظت در برابر وب سایت‌های خطرناک انجام دهید؟

در چنین شرایطی این سوال پیش می‌آید که چه اقداماتی می‌توانید برای محافظت در برابر وب سایت‌های خطرناک انجام دهید؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که باید از یک هشداردهنده و برنامه‌های بررسی ایمنی هنگام استفاده از مرورگر‌های وب استفاده کنید که خوشبختانه ابزار‌های قدرتمند و برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب در دسترس کاربران قرار دارد.

سایر گزینه‌های سطح بالا برای محافظت در برابر وب‌سایت‌های خطرناک

نرم افزار سیستم عامل خود را به روز کنید و به روز رسانی خودکار را فعال کنید. چه از محصولات اپل یا محصولات ویندوز استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که فایل‌های خود را همیشه به روز نگه دارید.

نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند را نصب کنید و آن را به روز نگه دارید. ممکن است بخواهید آشکارساز‌های بدافزار را به عنوان افزونه‌ها در مرورگر خود، مسدودکننده‌های پاپ آپ، شاید حتی VPN و The Onion Router اضافه کنید. برخی از برنامه‌ها ممکن است با یکدیگر سازگار نباشند، پس این را در نظر داشته باشید.

اگر از شبکه وای فای (Wi-Fi) استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که اتصال خود را ایمن کنید. هرگز از شبکه Wi-Fi ناامن (عمومی) در هنگام انجام بانکداری آنلاین، عملیات تجارت الکترونیک یا ارسال ایمیل استفاده نکنید. این به سادگی امن نیست.

قبل از اینکه روی URL تصادفی، پیام بازشو، پیام ایمیل یا پیام متنی کلیک کنید، مکث کنید. این احتمال وجود دارد که هیچ بستگان گمشده‌ای وجود نداشته باشد که بخواهد یک تُن پول، یا یک سپرده بادآورده از شاهزاده ابوظبی، یا یک سپرده اشتباه از بانک آمریکا، سیتی بانک، یا ولز فارگو به مبلغ میلیون‌ها دلار به شما واگذار کند. عقل سلیم راه زیادی را برای محافظت در برابر پیشرفت‌های کلاهبرداران پیش می‌برد.

چند نشانه کلاهبرداری سایبری

کمیسیون تجارت آمریکا به کاربران توصیه می‌کند که مراقب باشند؛ چندین نشانه وجود دارد که کلاهبرداری سایبری در شرف وقوع است. این موارد شامل موارد زیر است:

مشکلی وجود دارد که باید با آن کنار بیایید یا جایزه‌ای وجود دارد که باید ادعا کنید

کلاهبرداران همیشه می‌خواهند چیزی را به صورت رایگان به شما بدهند یا به شما پرداخت کنند، اما همیشه برای انتقال وجوه به اطلاعات شخصی و حساس شما نیاز دارند.

هنرمندان کلاهبردار هویت دوستان، خانواده، همکاران سازمان‌های دولتی یا کسب‌وکار را جعل می‌کنند. فن‌آوری پیشرفته به این کلاهبرداران اجازه می‌دهد تا از طریق شماره تلفن‌های جعلی با شما تماس بگیرند، از طریق پیامک شما را فریب دهند و شما را از طریق وب‌سایت‌های خطرناک هدایت کنند.

هر زمان که قرار است کلاهبرداری در یک وب‌سایت اتفاق بیفتد، همیشه تحت فشار قرار می‌گیرید که اقدام کنید، این احساس فوریت می‌گوید که شما در شرف بازرسی هستید، آژانس‌های جمع‌آوری ادعا می‌کنند که شما مبالغ قابل توجهی پول مدیون هستید یا یکی از بستگانی که مدت‌هاست از دست رفته است و مجری دارایی او به شدت نیاز دارد با شما تماس بگیرد.

گزینه‌های آهنین زیادی وجود دارد که می‌توانید برای محافظت از خود در برابر این پیشرفت‌های شوم استفاده کنید. همه ایمیل‌های کلاهبرداری را گزارش دهید، آنها را حذف کنید و فرستندگان را مسدود کنید.

اگر به طور تصادفی یک ایمیل قانونی را از یک طلبکار حذف کردید، نگران نباشید که او راه‌هایی برای تماس مجدد با شما پیدا می‌کند. قوانین سخت و سریعی وجود دارد که شرکت‌ها را از فریب دادن مشتریان خود باز می‌دارد. 

به عنوان مثال، بانک شما هرگز از شما شماره حساب یا شماره تامین اجتماعی شما را از طریق ایمیل نمی‌خواهد. اگر مشکوک هستید که یک وب‌سایت نادرست عمل می‌کند، فوراً با آن تماس بگیرید. 

هرگز به کسی اجازه ندهید اطلاعات کسب‌و کار یا زندگی خصوصی شما را دریافت و از آن سوءاستفاده کند، زیرا پیشگیری بهتر از درمان است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم