Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@13:27:19 GMT

شلوغی بازارهای شب عید در مانه و سملقان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۹۹۲

شلوغی بازارهای شب عید در مانه و سملقان

به گزارش ایرنا، «بازار روز» شهر آشخانه از همه جاهای شهرستان مانه و سملقان شلوغتر است و مردم برای خرید و فروش کالا، تره بار و پوشاک و... به این بازار مراجعه می کنند.
یک شهروند آشخانه ای گفت: همه چیز در بازار پیدا می شود اما، برخی کالاها بشدت گران هستند و این خرید را بسیار مشکل کرده است.
محمد قلی زاده که همراه همسر و دو فرزندش به این بازار آمده است، اظهار داشت: علیرغم تورم و گرانی خرید و فروش رونق خوبی دارد زیراکه عید است و اجبار در خرید برخی کالاها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی شهروند اهل سنت مانه و سملقان هم گفت: از روستای اطراف شهر آشخانه برای خرید کفش و لباس به شهر آشخانه آمده ام ولی خیلی قیمت ها بالا است و فقط توانسته ام یک جفت کفش بخرم.
عوض محمد تقتمش افزود: شاید قیمت ها کمی بالا باشد اما، کیفیت جنس ها هم خیلی خوب است و می توان به مدت زیادی از جنسی که می خریم استفاده کامل ببریم.
وی اظهار داشت: خوشبختانه با نزدیک شدن شب عید نظارت ها در شهر آشخانه توسط تعزیرات حکومتی بسیار خوب است و انتظار می رود این نظارت ها ادامه پیدا کند و فقط مختص یک فصل خاصی نباشد.
یکی دیگر از شهروندان شهر آشخانه هم گفت: حال و هوای نوروز و رسیدن فصل بهار خوشحالی خاصی را بین مردم ایجاد کرده است.
محمد غلامی افزود: خانواده ها همین طوری که دنبال جنس خوب هستند باید کالای ایرانی را هم در سبد خرید خود داشته باشند در این روزها حمایت از کالای ایرانی را مدنظر بگیرند.
وی بیان کرد: همه مردم باید دست به دست یکدیگر بدهند تا بتوانیم از تولیدات داخل کشور حمایت کنیم و در این برهه از زمان که دشمنان ایران وارد جنگ اقتصادی شده اند پیروز میدان باشیم.
رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان مانه و سملقان گفت: نظارت بر بازار به طور مستمر از 15 بهمن ماه شروع شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
بشیر کیوانلو افزود: در سال 97 تعداد یکهزار و 350 بازرسی از اصناف شهرستان انجام شده که 12 مورد پلمپ و 140 پرونده نیز به دادگاه ارجاع داده شده است.
وی بیان کرد: مبلغ کل جریمه های اصناف متخلف بالغ بر 196 میلیون ریال است.
کیوانلو تعداد کل شکایات به 124 را 150 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 30 مورد پرونده تعزیراتی و 120 مورد به صلح و سازش ختم شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز بازرسی ها مداوم تر شده است و تعداد کل بازرسی ها در این 2 ماه اخیر 300 مورد بوده که از این تعداد 40 مورد تخلف تعزیراتی بوده که مبلغ 46 میلیون و 900 هزار ریال جریمه شدند.
وی افزود: اداره صنعت و معدن در این ایام در خدمت مردم است و مردم می توانند تخلفات و شکایات خود را از طریق سامانه پاسخگویی 124 و 135 گزارش کنند.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان دو هزارو 300 واحد صنفی مختلف دارد.
7183/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خرید و فروش شب عید فرا رسیدن عید نوروز کفش نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد