Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@01:31:06 GMT

کانون بازنشستگان المصطفی(ص) راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۳۷۶

کانون بازنشستگان المصطفی(ص) راه اندازی می‌شود

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در دیدار بازنشستگان و پیشکسوتان المصطفی اظهارکرد: خدمت به بازنشستگان، افتخاری بزرگ برای جامعه المصطفی است.
وی ضمن تقدیر از تلاش پر خیر و برکت بازنشستگان در جامعةالمصطفی، یادآور شد: تقدیر و تکریم پیشکسوتان جامعةالمصطفی، وظیفه‌ای افتخارآمیز برای تک تک المصطفائیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی افزود: معاونان و مدیران جامعةالمصطفی، به ویژه همکاران منابع انسانی، همه دغدغه‌ها و نظرهای پیشکسوتان المصطفی مانند راه‌اندازی کانون بازنشستگان را پی‌گیری خواهد کرد.
رئیس جامعةالمصطفی تصریح کرد: مجموعه‌های مختلف جامعة‌المصطفی با تمام وجود خدمت به بازنشستگان و پیشکسوتان را، که عمر و جوانی خود را در مسیر تعالی جامعة‌المصطفی صرف کرده‌اند، افتخاری بزرگ می‌دانند.
عباسی با بیان این که کانون بازنشستگان، محلی برای گردهمایی‌ها و ارائه تجارب ارزشمند به مدیران و کارشناسان المصطفی خواهد بود، اظهار کرد: به دلیل فقدان اتصال تجربه‌ها با مسئولیت‌ها، گاهی اوقات کارها به سمت کسب دوباره تجربیات پیشین می‌رود که این امر، ضمن صرف هزینه مالی، هزینه انسانی سنگینی به دنبال خواهد داشت.
در ادامه این نشست صمیمی برخی از بازنشستگان جامعةالمصطفی، دغدغه‌ها و انتظارات خود را در جمع معاونان و مدیران جامعةالمصطفی مطرح کردند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن جامعه المصطفی العالمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود