Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@08:27:53 GMT

سیل نکا خسارت جانی نداشته است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۵۱۷

سیل نکا خسارت جانی نداشته است

محمد محمدیان دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با استفاده از تمام امکامات و تجهیزات مهار آب های سطحی و سیلاب وارد عمل شده ایم اما وسعت بارندگی، طغیان و سیلاب بسیار بالاست و امکانات لجستیکی ما توان برطرف کردن همه نیازها را ندارد.
وی اظهار داشت: امکانات و تجهیزات ما جوابگوی کامل برای مهار آب ها نیست و اکنون بیل مکانیکی و لودر نیاز اصلی در مهار سیل و هدایت آب های سطحی در نکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرماندار نکا گفت: سطح آب رودخانه داخل شهر نکا پایین آمده و خطر برطرف شده اما آب اکنون به روستاهای پایین دست و دشت نکا روانه شده و زمین های کشاورزی مملو از آب است و باید با کمک نیروهای امدادی و خدماتی و بهره مندی از امکامات و تجهیزات بیشتر بیل مکانیکی و لودر برای مهار آب تلاش شود.
گفتنی است براثر طغیان رودخانه های محلی در جنوب شهرستان نکا در شرق استان مازندران امروز / دوشنبه/ محور ساری به نکا و برخی از محورهای روستایی بسته شد و تردد در این مسیر امکان پذیر نبود که با تلاش انجام شده راه ساری به نکا بازگشایی و تردد در حال انجام است اما راههای هزارجریب نکا همچنان مسدود است.
/1899/ 7332
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مازندران زمین سیل کشاورزی آب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه

مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگو‌های پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آسمان ابری در آدینه استان
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه سوم اردیبهشت قم