Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه های کهگیلویه گفت: این موسسه خیریه به 250 خانوار بی سرپرست این شهرستان کمک های نقدی و غیر نقدی ارائه می کند.

به گزارش ایرنا پریوش افراشته روز دوشنبه در آیین جشنواره ایتام در دهدشت اظهارداشت: این جشنواره به مناسبت میلاد جواد الائمه (ع) و با هدف ترویج فرهنگ انفاق و کمک رسانی به خانواده‌های نیازمند در شهر دهدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این برنامه به 114 نفر از ایتام کمک‌های نقدی و بسته حمایتی اهدا شد.
افراشته عنوان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به دفتر این موسسه در دهدشت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به نیازمندان ارائه کنند.
وی تصریح کرد: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها فعالیت خود را از سال 1391 در دهدشت مرکز شهرستان کهگیویه آغاز کرده است.
سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها یک مجموعه غیر دولتی است که در کنار نهادهای کمیته امداد و بهزیستی، ارائه خدمات و فقرزدایی در ابعاد مختلف فعالیت دارد و این نهاد مردمی بدون بودجه و امکانات دولتی است.
اکرام ایتام، توزیع سبد کالا و طعام گرم به جامعه هدف، کمک در درمان بیماران صعب العلاج و کاهش آسیب های اجتماعی، برگزاری مراسم فرهنگی ومذهبی، حمایت تحصیلی ازدانش آموزان و دانشجویان مستعد، ایجاد کارگاه های آموزشی، دینی، اعتقادی وتخصصی در مهارت یابی و تامین جهیزیه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان از دیگر اهداف این موسسه است.
شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بیش از 60 هزار نفر جمعیت دارد .
7531/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي موسسه خيريه آبشار عاطفه ها خانواده هاي يتيم خدمات رساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سبد خدمات شهرداری متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، گفت: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده انجام و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مسعود حیدری در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: مدیریت شهری برای پیشگیری و کاهش فشار مالی، همچنین برآورده کردن انتظارات شهروندان در راستای ایجاد یک زیبا شهر همیشگی، تلاش کرده است اداره تمام امور شهر را از مشارکت شهروندان و با مشورت از اقشار مختلف مردم تعریف کند.

وی افزود: بودجه شهر در ۱۴۰۳ نیز به‌طور مشارکتی تنظیم و تصویب و تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از مسیر سایر بازارهای مالی به‌ویژه مشارکت با فعالان اقتصادی بازتعریف شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نخستین هفته‌های سال جدید در این سازمان چندین فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تجاری، اداری، حمل‌ونقل و ترافیک و دیگر حوزه‌ها با عناوینی همچون پل عابر پیاده در خیابان آتشگاه واقع در منطقه ۹، هایپر شمال شرق در منطقه ۱۴ و احداث سردخانه در میدان میوه و تره‌بار اصفهان و عناوینی از این قبیل آماده و فراخوان آن اطلاع‌رسانی شده است.

حیدری ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با مراجعه به سایت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از این فراخوان‌ها مطلع و ما را در رسیدن به اهداف مطلوب خود یاری کنند.

وی با بیان اینکه سبد خدمات متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، افزود: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده استمرار خواهد داشت و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه‌هایی که از قبل وجود داشته است، اما در حال حاضر به‌طور جدی تری پیگیر آن هستیم، رفع مشکلات بسیاری از پروژه‌های مشارکتی در مناطق و سازمان‌ها است که هر هفته با حضور در یک منطقه یا سازمان و شنیدن صحبت‌های سرمایه‌گذار سعی در رفع این مشکلات خواهیم داشت.

کد خبر 747111

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان