Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ دادستان نظامی تهران تاکید کرد: سرباز وظیفه پلیس راهور که یک شهروند را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، به دستور دادسرای نظامی تهران احضار و بازداشت شد.

ترکی با اعلام این مطلب گفت: به دنبال انتشار ویدیویی از ضرب و شتم یک شهروند توسط مأمور پلیس راهور ناجا در سطح شهر تهران، دادستان نظامی به عنوان مدعی العموم وارد این موضوع شد و در ارتباط با این حادثه پرونده ای در دادسرای نظامی تهران تشکیل و متهم پس از تحقیقات اولیه با قرار تأمین روانه بازداشتگاه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افسر راهور ناجا که مسئول گشت بوده نیز بر اساس تبصره ماده 29 قانون آئین دادرسی کیفری به دلیل عدم نظارت بر نیروی وظیفه تحت امر خود، به اتهام فراهم نمودن موجبات بدبینی نسبت به راهور، به دادسرای نظامی احضار و از نامبرده نیز تحقیق به عمل آمده و قرار تأمین متناسب برای وی صادره شده است.

این مقام قضایی ادامه داد: شهروندی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته تاکنون شناسایی نشده و چون پرونده شاکی خصوصی ندارد به لحاظ جنبه عمومی جرم، اتهام فراهم نمودن موجبات بدبینی نسبت به پلیس راهور متوجه متهم اصلی است و به وی تفهیم شده است.

ترکی اضافه کرد: پلیس راهور تهران بزرگ با دعوت از خانم راننده و قاضی پرونده طی تماس تلفنی موضوع را پیگیری کرده اند و نامبرده اعلام نموده که شکایتی از متهم ندارد.

وی ادامه داد: عمل بد یک نفر را نباید به پای کارکنان خدوم و پرتلاش پلیس راهور که همواره به خصوص ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، وظایف و مأموریت های سخت و پرمشقتی را برعهده دارند، نوشت و بی تردید سازمان قضایی نیروهای مسلح از مأموران نیروی انتظامی در اجرای وظایف قانونی شان حمایت می کند.

این حادثه در عصر روز بیست و پنجم اسفند ماه در مسیر شرق به غرب اتوبان نیایش رخ داده و متهم اصلی از زمان وقوع حادثه تا احضار، در بازداشت انضباطی نیروی انتظامی بوده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راهور ناجا دادستان نظامی تهران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه