Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره چهارخطه کردن ۱۸۰ کیلومتر از محور سوادکوه از اتمام چهار خطه محدوده پل‌سفید این محور تا دو سال آینده خبر داد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل،  خیرالله خادمی عصر امروز در حاشیه افتتاح هفت کیلومتر از پروژه چهار خطه کردن محور هراز در جمع خبرنگاران، برنامه‌های وزارت راه را با هدف‌گذاری رفع گلوگاه‌های ترافیکی شمالی بیان کرد و اظهار داشت: امروز با بهره برداری محور هراز  بخش عمده ای از چهار خطه کردن در همه محورهای شمالی اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محور سوادکوه به طول 180کیلومتر در دولت تدبیر و امید چهار خطه شد، افزود: محدوده پل سفید مانده حداکثر تا دو سال به آینده به بهره برداری می رسد.

خادمی با بیان اینکه پروژه چهار بانده محور هراز بسیار بزرگ بوده که تنها 17 تونل دارد، گفت: مابقی جاده کوهستانی احتیاج به دیوارسازی و پل دارد که حجم ریالی زیادی می‌طلبد.

جاده ای در ایران که سالانه 280 میلیون نفر از آن عبور می‌کنند/گردشگری مسؤلانه یعنی چه؟بررسی استاندارد خودروها در سطح کشور لازمه کاهش سوانح جاده‌ای استمشهد| جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: در سه سال اخیر، سالانه 700 میلیارد تومان برای آزادراه تهران به شمال هزینه شده و محور الموت به تنکابن در حال اجرایی شدن بوده که سالانه 100 میلیارد تومان هزینه برای تکمیل آن صورت گرفته است.

وی هزینه امسال محورهای شمالی را هزار و 50 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از 127 کیلومتر محور قزوین به رشت حدود 11 کیلومتر مشکل دارد که تا سه سال دیگر به بهره برداری می رسد.

اجرای تونل دوم امامزاده هاشم

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه به دلایلی که هزینه‌های اجرای پروژه در محورهای منتهی به شمال بسیار بالا بود در گذشته هیچ اعتباری به این محورها اختصاص داده نمی شد، گفت: مدیران گذشته به دنبال آمار دادن اجرای پروژه‌ها بودند اما از سال 92 موفق به اجرای  پروژه چهارخطه کردن محور هراز شدیم.

عزت اله یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه در تونل امام زاده هاشم (ع) هم اکنون بحث احداث تونل دوم آن است که قرار بود پس از ساخت تونل اول آغاز شود، گفت: قرار بود توسط فاینانس ساخت تونل آغاز شود که به دلایل تحریم انجام نشد که این تونل از آبعلی تا رودهن است؛ اگر این انجام نشود پروژه چهار خطه کردن محور هراز معنایی ندارد.

وی ادامه داد: هیچ معترضی در تملک این محور نداشتیم و تمامی ساکنانی که در محدوده پروژه بودند بدون هیچ اعتراضی املاک را واگذار کردند.

به گزارش تسنیم، همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی، از دو دستگاه پل به طول 230 متر و ٣ متر، تعریض و بهسازی هزار و 600 متر در محور هراز محدوده شنگلده -گزنک با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال بهره برداری شد.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: جاده بندرعباس- حاجی آباد برای ساخت پل زیرگذر سرخون، محدوده تقاطع، کیلومتر بیست و یک تا ۲۲ بسته است .
عباس شرفی افزود: این مسیر از 15 اردیبهشت تا ۱۵ مرداد بمدت سه ماه از ساعت شش صبح تا ۱۸ بسته است
وی گفت: رانندگان جاده ای می توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت وآمد کنند.

 

بیشتر بخوانید:  استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان


مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: جاده بستک - لار محدوده تَنگ بستک به چاهبِنارد کیلومتر صفر تا ۲ ، از بیستم اردیبهشت تا ۱۵ تیر از ساعت شش صبح تا ۱۸ در محدوده اجرای عملیات بسته است و رفت و آمد از مسیر کنارگذر ، در کنار مسیر اصلی امکان پذیر است.
شرفی گفت: جاده بندرعباس - حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز برای عملیات بازسازی و مرمت تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ از اول خرداد تا ۳۱ مرداد بسته می شود .
وی افزود: این محور از ساعت شش صبح تا 18 بسته است و رانندگان می توانند برای رفت وآمد از مسیر برگشت حاجی آباد - بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور ) به صورت دو طرفه استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس