Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی زندیه وکیلی روز دوشنبه در کارگروه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در اراک اظهار داشت: تبدیل استان مرکزی از استانی گذری به منطقه هدف گردشگری از مهمترین برنامه‌ها در استان است و در نوروز گذشته در این زمینه توفیقاتی به دست آمد که تلاش داریم در نوروز ۹۸ این توفیقات بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: در راستای شناساندن استان به مسافران نوروزی، اپلیکیشنی برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان مرکزی با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل میراث فرهنگی تهیه شده که در نوروزگاه های ورودی شهرستان‌ها در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

زندیه وکیلی بیان کرد: همچنین در نوروز ۹۸، اینترنت پرسرعت رایگان در نوروزگاه های ورودی شهرستان‌های استان در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: در راستای معرفی اپلیکیشن یاد شده، می‌طلبد اپراتورهای تلفن‌های همراه برای معرفی این اپلیکیشن به مسافران نوروزی استان مرکزی همکاری لازم را با ستاد خدمات سفر استان داشته باشند و در این رابطه اطلاع رسانی انجام دهند.

همچنین در این نشست، حسین بختیاری، فرماندار شهرستان اراک عنوان کرد: تمامی پارک‌های شهرستان اراک برای استقرار مسافران نوروزی آماده سازی شده و با توجه به اینکه اداره کل هواشناسی استان مرکزی فروردین پر بارشی را برای این استان پیش بینی کرده، محل نمایشگاه بین المللی استان و تمام مساجد بین راهی اراک برای استقرار مسافران ورودی به این شهرستان آماده سازی شده است.

کد خبر 4571680

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت

 معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت گفت: سطح زیر کشت زعفران در این استان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و نسبت به ۱۰ سال گذشته نیز رشد چشمگیری دارد.چ

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: کم‌آب‌بر بودن این گیاه مزیت مهمی است که با شرایط آب و هوایی استان مرکزی سازگاری دارد و در شهرستان‌هایی مانند کمیجان یا خمین که در سال گذشته به دلیل کم‌آبی ۱۵۰ حلقه چاه آب در این شهرستان خشک شد فرصت مناسبی است.

اسدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان خمین در تولید زعفران استان مرکزی رتبه اول را دارد و با این کشت به نحوی با تنش‌های آبی مقابله شده است و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب‌بر محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران