Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آمریکایی جالوروسی اعلام کرد طی دو سال اخیر کوچکترین دخالتی در امور جاری باشگاه نداشته است و همه اختیارات را به مونچی واگذار کرده بود.

طرفداری- مونچی پس از جدایی از آ اس رم، بلافاصله به سویا بازگشت؛ او در کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه اش اعلام کرد ایده مسئولان و رئیس باشگاه رم مطابق طرز فکر او نبوده است و در اصل طرفین نگرش متفاوتی به مسائل داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون جیمز پالوتا به صحبت های اخیر مونچی واکنش نشان داده است.

پالوتا در مصاحبه ای با وبسایت رسمی رم گفت:

از شنیدن صحبت های مونچی شگفت زده شدم؛ اینکه گفت او و من در مسیر متفاوتی حرکت می کردیم. مونچی را تحسین می کنم چون هیچ گاه نخواست در رم بازنده باشد. از همان ابتدا ایده ما روشن بود؛ اهداف خود در مسیر پیشرفت را بیان کردیم و به او اختیارات کامل دادم. سرمایه زیادی در اختیار مونچی قرار دادیم و برای آوردن او به رم هزینه زیادی متقبل شدیم. 

از همان روز اول به او گفتم سرمربی درجه یک، کادر فنی عالی، کادر پزشکی فوق العاده، مجموعه استعدادیابی خوب و سازماندهی تیم را می خواهم. نقشی کلیدی با اختیارات 100% به او دادم. در همه امور از انتخاب سرمربی و کادر پزشکی گرفته تا خرید و فروش بازیکنان، دست او را باز گذاشتم و اختیار کامل داشت. کوچکترین دخالتی در کارش نکردم و به بقیه هم اجازه نمی دادم به حیطه وظایف مونچی وارد شوند. اگر به نتایج و عملکرد تیم طی این مدت نگاه کنید، متوجه می شوید یک جای کار ایراد دارد و مشخص می شود برنامه های او به درستی کار نکرده است.

در نوامبر، وقتی که بدترین رم را از زمان آمدنم به اینجا دیدم و زمانیکه معلوم بود مربی در واکنش نشان دادن نسبت به وضعیت تیم و بازیکنان به مشکل خورده است، برای جلوگیری از بدتر شدن اوضاع از مونچی برنامه جایگزین (پلن B) خواستم. او تنها مسئول رسیدگی به امور فوتبالی باشگاه با تمام اختیارات بود اما پلن B نداشت. به من گفت برنامه دوم من این است که طبق همان برنامه اول پیش برویم!

حالا از رادیو صحبت های او را در مورد اینکه با من اتفاق نظر نداشته است، شنیدم و بسیار تعجب کردم. لطفا به من بگویید مونچی در رم چه کار متفاوتی می خواست انجام بدهد؟ از من خواست به او اعتماد کنم و اجازه بدهم در این مسیر و طبق برنامه قبلی اش پیش برود و من هم همین کار را کردم. به مونچی اختیارات کامل دادیم اما در عوض بیش از هر زمان دیگری یکی پس از دیگری مصدوم می دادیم و حالا برای اولین بار از سال 2014 در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و رتبه خود در بین سه تیم بالای جدول هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناکامی در مهار اعتراضات

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • ببینید | ناکامی در مهار اعتراضات
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!