Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:28:45 GMT

حوادث رانندگی در اصفهان 18 مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۳۷۷

حوادث رانندگی در اصفهان 18 مصدوم برجا گذاشت

اصفهان- ایرنا- وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای ارتباطی استان اصفهان در روز دوشنبه هیجده نفر مصدوم برجا گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز به خبرنگار ایرنا گفت: صبح روز گذشته در خروجی پایانه مسافربری صفه یک دستگاه کامیون، یک اتوبوس، تاکسی و دو خودروی سواری به صورت زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند که به مصدومیت پنج نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور راستین افزود: مصدومان این حادثه به وسیله سه واحد امدادی اورژانس 115 به بیمارستان های آیت الله کاشانی، الزهرا(س) و فارابی منتقل شدند.
وی درباره تصادف زنجیره ای دیگری که عصر یکشنبه در محور الیگودرز به سمت بویین ابتدای روستای دره ساری رخ داد،بیان کرد: در این سانحه دو دستگاه پژو 405 و دو دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام به اورژانس 115 سه واحد امدادی به محل اعزام و مصدوم این حادثه توسط خودروهای شخصی به بیمارستان منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 25 جاده جندق- معلمان پنج شامل دو خانم 26 و 27 ساله و سه کودک 2، 3 و 6 ساله را مصدوم کرد.
وی اضافه کرد: این افراد توسط یک آمبولانس اورژانس 115 و یک واحد امدادی از هلال احمر به مرکز درمانی جندق منتقل شدند.
جندق از توابع شهرستان خور در350 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
راستین با بیان اینکه اعت 21 و 12 دقیقه شب گذشته یک دستگاه خودروی تیبا نیز در محور خور- طبس واژگونی شد افزود: این سانحه 5 مصدوم مرد داشت که به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان خور منتقل شدند.
شهرستان خورو بیابانک در شرق اصفهان واقع است.
در زمان حاضر 2 هزار و 400 کیلومتر آزاد راه، 15 هزار و 400 کیلومتر بزرگراه و 23 هزار و 800 کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد و همچنین حدود 47 هزار و 263 کیلومتر مربع از مساحت ایران در زمره بیابان و کویر به ویژه در مرکز کشور قرار می‌ گیرد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث رانندگي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس

 طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

مشخصات مصدومان در حال انتقال به بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

۱. امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله، تروما به سینه (دانش‌آموز)

۲. بهروز خسروانی، ۴۳ ساله، تروما به سر و گردن (راننده ایسوزو)

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت