Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@18:26:45 GMT

آیا سر جیم راتکلیف ناجی اسکای خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۵۹۹

دنیای رسانه همیشه محتاج سرمایه گذارانی است که حمایت مالی لازم را فراهم کنند.

طرفداری - گروه تلویزیونی اسکای، یکی از غول های رسانه ای دنیاست که اخیرا با مشکلات مالی دست به گریبان بوده است.

گزارش های رسیده نشان می دهد احتمال دارد مالک این گروه تلویزیونی تغییر کند. سر جیم راتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیاست و می خواهد اسکای را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود این اتفاق طی 48ساعت آینده قطعی می شود. در ضمن او در نظر دارد اسم این گروه را از تیم اسکای به تیم اینئوس تغییر دهد. اینئوس یکی از شرکت های معروف دنیا در حوزه تولید مواد شیمیایی نفتی است و یکی از دارایی های راتکلیف به شمار می آید. البته فعلا هیچ چیز رسمی نشده و این ها احتمالاتی است که در محافل رسانه ای مطرح شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار شناور تانکر «آیمو» به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی به موقعیت اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت و فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

حاجی رضایی ادامه داد: در دومین عملیات امدادرسانی نیز پس از اعلام اضطرار به مرکز جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی اظهار کرد: شناور ناجی پس از تحویل گرفتن فرد مصدوم وی را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

کد خبر 6092615

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!