Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@20:04:37 GMT

جلسه اضطراری مدیریت بحران در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۴۰۵

جلسه اضطراری مدیریت بحران در سمنان

جلسه اضطراری اتاق مدیریت بحران با موضوع رسیدگی به وضعیت ساماندهی و امداد رسانی به مسافران و در برف ماندگان محورهای مواصلاتی استان سمنان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این جلسه که به ریاست حبیب خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان برگزار شد ، مسئولان درباره روند پیگیری وضعیت امدادرسانی به مسافران و پاکسازی راه ها توضیح دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری فرماندارمهدیشهر و تلاش ماموران شرکت توزیع برق این شهرستان ، برق روستای چاشم که بر اثر کولاک برف قطع شده بود ، وصل شد.

امیر سرتیپ فخر آبادی، فرمانده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود هم گفت : از ابتدای صبح امروز تا کنون ۱۰۰ نفر نیروی امدادی ، ۶ دستگاه نفر بر (اشمیت) ، ۶ دستگاه آمبولانس و ۱۰ خودروی سبک به مناطق مسدود شده با برف اعزام شده تا عملیات پشتیبانی و امداد رسانی به در راه ماندگان اجرا شد.

جبّار دوست محمدی ، رئیس بسیج سازندگی استان سمنان هم گفت: بمنظور کمک به مسافران و خودروهای در برف مانده در محورهای مواصلاتی استان ، از صبح امروز تا کنون ۶۰ نفر نیروی بسیج، ۷ دستگاه نفر بر (اشمیت) ، ۲ دستگاه آمبولانس و ۱۳ خودروی سبک به این مناطقاعزام و به مسافران امداد رسانی شده است.
فرماندار شاهرود هم از امدادرسانی به گرفتاران در برف در گردنه خوش ییلاق خبر داد و گفت: کسانی که قصد سفر دارند با کسب اطلاعات از مسیر حرکت مسافرت کنند.

محمدکرم محمدی با اشاره به برف و کولاک در محور شاهرود به آزادشهر در گردنه خوش ییلاق افزود: اعضای ستاد بحران شهرستان شاهرود از بعدازظهر در منطقه خوش ییلاق حضور یافتند به کمک گرفتاران در برف و کولاک شتافتند.

وی افزود: تعدادی از گرفتاران در برف در روستای قلعه نو خرقان و شهر کلاته خیج و تعدادی نیز در شهر بسطام و شاهرود با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و شهرستان شاهرود اسکان داده شدند.

محمدی در پایان از همه مسافران خواست کرد از سامانه راهداری و پلیس راه اطلاعات جاده را کسب کنند و تا از مسیر حرکت خود و ایمن بودن آن اطمینان حاصل نکردند مسافرت نکنند.

بر اساس اعلام پلیس راه استان سمنان هم اکنون جاده شهمیرزاد - کیاسر ، گردنه خوش ییلاق ( حدفاصل استان های سمنان و گلستان ) ، جاده دیباج - گلوگاه و مسیر دسترسی به روستاهای شهرستان میامی بر اثر بارش برف ، کولاک و بوران مسدود است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سمنان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش