Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@12:06:01 GMT

علی صوفی: اصولگرایان هیچ جذابیتی برای مردم ندارند!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۳۶۴۴

علی صوفی: اصولگرایان هیچ جذابیتی برای مردم ندارند!

رویداد۲۴ در حالی اصولگرایان به ریزش رای اصلاح‌طلبان و جذب آن برای انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری به نفع خود چشم دوخته‌اند که اصلاح طلبان آن را امیدی واهی می‌دانند که با واقعیت همخوانی ندارد.

اصلاح طلبان اگرچه ریزش رای را باور دارند، اما معتقدند این رای سر از صندوق اصولگرایان در نخواهد آورد بلکه به جمعیت منفعلی تبدیل خواهد شد که مشارکتی در انتخابات نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی صوفی در این باره گفت: ریزش رای اصلاح طلبان به طور قطع رویشی در سبد رای اصولگرایان نخواهد داشت، اما با توجه به حداقل رایی که اصولگرایان دارند می‌توانند شانس پیروزی بیشتری در انتخابات داشته باشند، زیرا همیشه عدم مشارکت مردم در انتخابات فرصتی برای اصولگرایان و تهدیدی برای اصلاح‌طلبان بوده، از این نظر ریزش رای اصلاح طلبان برای اصولگرایان فرصت است.

وی در پاسخ به اینکه ریزش رای اصلاح‌طلبان سر از کجا در خواهد آورد، ادامه داد: رای‌های ریزشی اصلاح طلبان سر از هیچ کجا در نخواهد آورد به این معنی که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نمی‌شوند و مشارکت کم خواهد شد.

صوفی درباره نگرانی‌ها مبنی بر اینکه ریزش‌ها به حمایت از جریان‌های پوپولیست کشیده شود، تصریح کرد: خیر اینطور نیست، همیشه این طور بوده که آرا خاکستری به سبد اصلاح طلبان اضافه می‌شده، اما زمانی که آرا خاکستری حذف شود به سبد کسی ریخته نمی‌شود بلکه از مجموع آرا حذف می‌شود به عبارتی جمعیت خاکستری منفعل شده و در انتخابات شرکت نمی‌کند.

وی با تایید این موضوع که رای اصلاح طلبان و روحانی ریزش داشته است، تاکید کرد: با این حال تاکید می‌کنم با توجه به اینکه اصولگریان به هیچ وجه جذابیتی برای مردم ندارند، امکان جذب آرا ریزشی اصلاح طلبان را نیز نخواهند داشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح طلبان چاره‌ای ندارند جز اینکه به کمک دولت و مجلس تغییری در وضعیت معیشت مردم ایجاد کنند، گفت: اگر توانستند می‌توانند به وضعیت خود امیدوار باشند نکته دوم اینکه جلوی رد صلاحیت‌ها را بگیرند تا امکان معرفی کاندیدای حداکثری را داشته باشند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اصلاح طلبان صندوق اصولگرایان ریزش رای اصلاح طلبان جناح چپ جناح راست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!