Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@04:37:11 GMT

«تا ۱۰ بشمار» آماده اکران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۳۶۹۵

فرید ولی‌زاده تهیه‌کننده و مشاور کارگردان فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» به کارگردانی سعادت بسطام درباره آخرین وضعیت و مراحل فنی این فیلم گفت: با پایان صداگذاری این فیلم توسط حسین وفایی و همچنین آخرین مراحل اتانولاژ و اصلاح رنگ آن توسط حامد رضی، نسخه بین‌المللی «تا ۱۰ بشمار» آماده نمایش و حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اکران «تا ۱۰ بشمار» گفت: در حال تکمیل فرم‌های پروانه نمایش این فیلم در سایت سازمان سینمایی برای اکران سینمای این فیلم در گروه «هنر و تجربه» هستیم.

«تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیری با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه گونه تا شمارش ۱۰ می‌شوند.

فیلمبرداری این فیلم فروردین ماه سال ۹۷ در لوکیشنی در بوستان نهج‌البلاغه و شهرک غرب تهران با بازی منوچهر زنده‌دل و غزال نظر به اتمام رسید.

از جمله عوامل این پروژه می‌توان به نویسنده: کیانوش اسلامی، کارگردان و تدوین: سعادت بسطام، آهنگساز: شهاب اکبری، صداگذار: حسین وفایی، اصلاح رنگ: حامد رضی، طراح پوستر: علیرضا آکار، عکاس: احمد سیفی پور، فیلمبردار: حسین قلی‌پور، صدابردار: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، روابط عمومی: سعید گلزار، مجری طرح: مؤسسه فوژان فیلم، تهیه‌کننده و مشاور کارگردان: فرید ولی زاده، بازیگران: منوچهر زنده دل، غزال نظر، الناز باطنی، بهرام حسینی و مانیا بابایی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی بازی فیلم سینمایی هنر و تجربه تا ده بشمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)



منبع:برترین ها

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری احساسی منوچهر هادی بعد از جدایی از یکتا ناصر (فیلم) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای تولد دخترش خواند (فیلم) همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی