Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار طی عملیاتی اقدام به جمع آوری پنج رشته تورهای بزرگ زیر آبی پشت سد منجیل کرد.
به گفته رامین حسین زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طی یک عملیات در پشت سد منجیل اقدام به جمع آوری و ضبط تورهای زیر آبی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: درحال حاضر در فصل تخم ریزی آبزیان قرار داریم و صید ماهی ممنوع است ضمن اینکه صید ماهی در این شهرستان تنها با قلاب و در خارج از زمان تخم ریزی آبزیان و با دریافت پروانه قلاب امکان پذیر می باشد.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا، طبق گزارش های مردمی مبنی بر انجام صید غیر مجاز ماهی در شاخه درون شهری رودخانه سفیدرود، بصورت شبانه مسیر رودخانه مورد پایش قرار گرفت.
به گفته جعفر میرزایی رئیس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه، به دلیل افت جریان آب در کانال درون شهری که براثر خارج شدن مسیر جریان آب رودخانه به داخل اگوی شهری بوجود آمده بود، تعداد زیادی ماهی در مسیر کم آب رودخانه به دام افتاده بودند و در پی آن افرادی متخلف اقدام به جمع آوری و صید ماهی های تلف شده و زنده کردند لذا با هماهنگی نیروی انتظامی اقدام به شناسایی متخلفان و دور کردن افراد متخلف از مسیر رودخانه شد.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گیلان حفاظت محیط زیست روابط عمومی محیط زیست نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر