Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حزب‌الله در بیانیه‌ای عملیات استشهادی اخیر «عمر ابولیلی» جوان 19 ساله فلسطینی در سلفیت کرانه باختری را تبریک گفت.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در این بیانیه آمده، با این علمیات، جوان فلسطینی ثابت کرد برای دفاع از خودش و آزادسازی سرزمینش با تمام ابزارهای ممکن مصمم است. عامل عملیات مذکور این پیام را به جهان مخابره کرد که علیرغم گذشت چند نسل (از زمان اشغال فلسطین) از دفاع از حقوق و آرمان فلسطین دست برنخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب‌الله در ادامه عملیات سلفیت را نقطه عطفی در پیشرفت روش‌های مقاومت و قدرت آن برای پشت سر گذاشتن تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی توضیف کرد و افزود، این عملیات تأکید کرد که مقاومت زمان ابتکار عمل و توانایی لازم برای اختیار زمان و مکان بر اساس دستورکارهایش را در اختیار دارد و افزایش تعرض‌ها و تجاوزهای اسرائیلی بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

در پایان بیانیه مذکور آمده، ملت فلسطین بار دیگر تأکید کرد «معامله قرن» مرده به دنیا آمد و آینده فلسطین، آزادی، استقلال و اخراج اشغالگر است و وعده‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و ابزارهای او در منطقه نمی‌تواند این حقیقت را تغییر دهد.

طی عملیات عمر ابولیلی در یکشنبه هفته جاری سه صهیونیست کشته و دستکم چهار نفر دیگر زخمی شدند. یکی از کشته شده‌ها، خاخامی صهیونیست است.

انتهای پیام/

283 / 156 حزب الله لبنان عملیات مقاومتی تبریک سلفیت آزادسازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حزب الله لبنان عملیات مقاومتی تبریک سلفیت آزادسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل

منابع فلسطینی از شهادت یک زن جوان ۲۰ ساله فلسطینی در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش اشغالگر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که مناطق مختلف کرانه باختری همچنان عرصه داغ درگیری فلسطینیان با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است، صبح امروز منابع رسانه‌ای از شهادت یک زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اداره کل امور مدنی از شهادت «میمونه عبدالحمید خراحشه» زن 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال الخلیل خبر داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم به سمت یک زن فلسطینی در شمال الخلیل تیراندازی کرده‌اند.

رادیو ارتش اشغالگر مدعی شد که این زن جوان فلسطینی در تلاش برای انجام عملیات ضد اسرائیلی بوده است که هدف گلوله نظامیان ارتش اسرائیل قرار گرفت.

هنوز جزئیات بیشتری درباره شهادت این بانوی جوان فلسطینی منتشر نشده است.

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاباعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختریشهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • خیزش مقاومت در کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری