Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه روز دوشنبه (۲۷ اسفندماه) در نشستی با جمعی از جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور گفت: با هماهنگی میان وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه و انجمن صنفی جایگاه‌داران، برای نخستین بار، از یکم فروردین ماه سال ۹۸ کارمزد توزیع سوخت به صورت ۱۰۰ درصدی پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مصوبه اجرای این طرح در سال جاری با همکاری وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه در آیین‌نامه اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه کل کشور گنجانده شده است و کارمزد پرداختی بر پایه آن، به ازای فروش تا ۵۰۰ هزار لیتر بنزین ۷۵۰ ریال، به ازای فروش بالاتر از ۵۰۰ هزار لیتر بنزین ۵۵۰ ریال و برای هر لیتر نفت‌گاز ۲۲۵ ریال در هر لیتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱۰ درصدی قیمت CNG از سال آینده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: پیش از این کارمزد جایگاه‌داران به صورت یکجا در پایان هر ماه محاسبه می‌شد که با اجرای کامل این طرح از ابتدای سال آینده، جایگاه‌داران، کارمزد خود را سریع‌تر و همزمان با خرید سوخت دریافت می‌کنند.

موسوی‌خواه اظهار کرد: با گرفتن این تصمیم، کارمزد جایگاه‌داران به صورت کامل و ۱۰۰ درصد پرداخت خواهد شد و این مهم گامی بزرگ برای بهبود عملکرد و معیشت صاحبان جایگاه به‌شمار می‌رود.

وی همچنین از افزایش ۲۴ درصدی نرخ کارمزد سوخت جایگاه‌داران در سال ۹۸ خبر داد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پایان با اشاره به اقدام‌های مسئولان این شرکت به منظور پیگیری خواسته‌های این قشر زحمتکش، از زحمات و تلاش جایگاه‌داران برای همکاری مطلوب و مستمر و همچنین عرضه مطلوب و به‌موقع سوخت در کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کارمزد ۵۰۰ هزار لیتر بنزین ۵۵۰ ریال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی اخبار اقتصادی سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود