Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- حجت الإسلام والمسلمین اسدالله جعفری از رشد ۱۹درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، حجت الإسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری خراسان شمالی در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد-که با حضور مدیر کل زندان ها و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان و نیز سایر مسؤولین ذیربط، در زندان بجنورد برگزار شد با اعلام خبر برخورداری ۱۱۳۴ مددجوی زندانهای استان از عفو مقام معظم رهبری تصریح کرد: با تلاش‌ها و همت شبانه روزی مسؤولین زندان‌ها و نیز دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، از کل تعداد مشمولین دستورالعمل عفو مقام معظم رهبری بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تعداد ۶۴۳ نفر از زندان آزاد و تعداد ۴۹۱ نفر نیز مشمول تخفیف مجازات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در ادامه، ضمن تبیین اهمیت حضور زندانیان در جمع خانواده و تأثیر آن در بازاجتماعی شدن این افراد و نیز با اشاره به بخشنامه ریاست معظم قوه قضائیه در خصوص اعطای مرخصی نوروزی به برخی مددجویان واجد شرایط، تصریح کرد: در اجرای این بخشنامه و با لحاظ مقررات و شرایط موردنظر، در آستانه سال جدید، تعداد ۳۰ نفر از زندانیان استان به مرخصی پایان دوره اعزام خواهند شد.

حجت الإسلام والمسلمین جعفری تأکید کرد: طبق مفاد دستورالعمل و بخشنامه مذکور، محکومین جرائم خشن، مواد مخدر، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، آدم ربایی و ... از شمول مقررات  عفو و مرخصی ایام نوروز مستثنی شده اند.

رشد ۱۹ درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از رشد نوزده درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان خبر داد.

جعفری  گوشه هایی از عملکرد ستاد دیه خراسان شمالی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را تشریح و عنوان داشت:خوشبختانه علاوه بر آنکه در حال حاضر زندانی ناشی از تصادفات رانندگی در استان وجود ندارد، با تلاشها و اقدامات صورت گرفته در این ستاد و از محل کمکهای مردمی و مساعدت خیرین، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندانهای استان آزاد شده اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته رشدی حدود ۱۹ درصد را نشان می دهد.

شایان ذکر است در این مراسم، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان از توزیع بسته های حمایت غذایی بین ۲۷۰ خانواده زندانی نیازمند، خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد عفو رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد