Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:18:34 GMT

21 مدرسه شهربابک پذیرای مسافران نوروزی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۲۵۱

21 مدرسه شهربابک پذیرای مسافران نوروزی است

کرمان - ایرنا - رئیس ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهربابک گفت: 21 مدرسه نوساز و دارای امکانات مناسب در این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

محمد بخشوده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی به 2 گروه 'الف' و 'ب' تقسیم شده اند و تجهیزات اتاق های گروه الف شامل فرش، یخچال اجاق گاز و تلویزیون عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تجهیزات اتاق های اسکان گروه 'ب' نیز مانند گروه الف با وجود یخچال مشترک است اظهار داشت: شهربابک سال گذشته پذیرای بیش از 11 هزار نفر در ستاد اسکان بود.
وی میزان رضایتمندی مسافران نوروزی را از امکانات و برخورد مسئولان ستاد اسکان مثبت بوده است.
بخشوده از ایجاد ایستگاه مطالعاتی در 10 مدرسه محل اسکان مسافران نوروزی در شهربابک خبر داد و اظهار داشت: با توجه به استقبال سال گذشته مسافران از ایستگاه های مطالعاتی در ستادهای اسکان، امسال و برای دومین سال پیاپی در 10 مدرسه ایستگاه مطالعاتی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: هزینه اسکان در ستاد به سه بخش فرهنگی، کارمندان دولت و آزاد تقسیم بندی شده اما سعی بر این است بخش آزاد را تعدیل کنیم.
رئیس ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهربابک تصریح کرد: افزایش استقبال از اتاق های ستاد اسکان با توجه به مشکلات اقتصادی و گرانی پیش بینی می شود.
بخشوده به معرفی مکان های گردشگری و سایر ظرفیت های شهربابک در ستاد اسکان این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: سعی بر این است مسافران نوروزی مدت زمان بیشتری در شهربابک بمانند.
شهربابک در 240 کیلومتری کرمان واقع است.
3029/9899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گردشگري ستاد تسهيلات سفر شهربابك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر امور عشایری آبدانان گفت: در این شهرستان ۵۲۰ کیلومتر راه عشایری وجود دارد که در بارش‌های اخیر حدود ۲۵۰ کیلومتر آن آسیب دیده است.
 نوروزی افزود: یکی از راه‌هایی که به صورت جدی آسیب دیده؛ راه عشایری دال زرین در مناطق عشایری هزارانی است. 
وی اضافه کرد: این راه از رودخانه دویرج می‌گذرد که بدون پل و ابنیه فنی است و با بارش باران حجم آب رودخانه بالا می‌آید.
 نوروزی اظهار کرد: عشایر از داخل رودخانه برای خانواده و دام هایشان آذوقه می‌برند و تا مشکل پل حل نشود، ۳۵ خانوار عشایری که در آن سوی رودخانه زندگی می‌کنند در مواقع طغیان رودخانه با مشکل مواجه می‌شوند.
 نوروزی مدیر امور عشایری آبدانان تشریح کرد: برای ساخت پل به اعتبار نیاز است که باید تأمین شود.
معاون توسعه و امور زیربنایی امور عشایری استان، گفت: استان ایلام ۲۵۰۰ کیلومتر راه عشایری دارد که بیش از ۲۰۰۰خانوار از این راه‌ها استفاده می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در بارش‌های اخیر بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آسیب جدی دیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم