Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت: نیروهای این جمعیت از 2 روز گذشته تاکنون به 883 شهروند آسیب دیده و گرفتار در برف و بوران جاده ها و مناطق شهری گلستان امداد رسانی کردند.

محمدعلی هروی روز سه شنبه در تماس با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین 15 نفر از این حادثه دیدگان در چادرهای ویژه اسکان اضطراری اقامت داده شدند و چندین دستگاه چادر نیز در شهرستان آق قلا بین حادثه دیدگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کمک های انجام شده به حادثه دیدگان و شهروندان گرفتار در برف و کولاک جاده ها و شهرهای گلستان توسط 41 دستگاه خودرو امدادی شامل آمبولانس، ست کمک دار و آرگو انجام شد.
مدیرعامل هلال احمر گلستان افزود: در بین این حادثه دیدگان 60 تخته پتو، 400 قوطی انواع کنسرو و 200 قرص نان نیز توزیع شد.
وی همچنین به تخریب سقف چندین خانه در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: 880 کیلوگرم نایلون بین حادثه دیدگان برای ایجاد پوشش موقت سقف و پنجره های آسیب دیده توزیع گردید.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های استان، جاده گلستان به خراسان شمالی در محدوده پارک ملی گلستان که شب گذشته براثر باد و طوفان و طغیان رودخانه مسدود شده بود، از ساعت هفت صبح امروز باز شد و تردد در آن جریان دارد.
همچنین جاده گلستان به سمنان محدوده آزادشهر به خوش ییلاق، توسکستان به شاهرود و النگ به شاهرود به دلیل بارش شدید برف و کولاک همچنان بسته است.
3014 /3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر حوادث گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر استان با آبگرفتگی در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب گفت: در بازه زمانی مذکور شهرستان‌های استهبان، بختگان، خرامه، خنج، داراب، سپیدان، فراشبند، فسا، قیروکارزین، مهر، نی‌ریز، کوه‌چنار، ارسنجان، بیضا، رستم، شیراز، مرودشت، ممسنی و گراش درگیر آبگرفتگی بودند که امدادگران هلال احمر خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی به ۱۳۲ خانوار کمک‌رسانی شد، شمار امدادرسانی را ۴۶۹ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۰ مورد تخلیه آب منزل در این مدت داشتیم، اما نکته حائز اهمیت این است که این‌ها آمار کمک به آبگرفتگی بوده است نه سیل و سیلی در استان نداشتیم.

درویشی از فعالیت ۲۸ تیم عملیاتی در این اقدامات خبر داد و گفت: ۳۲ نفر کادر و ۶۴ نفر کادر با ۱۹ خودرو به امدادرسانی در سطح استان پرداختند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس همچنین برخی اقلام توزیع شده را طی بازه زمانی مذکور اعلام کرد و گفت: نایلون ۴۶۲ کیلو، پتو ۳۲ عدد، بسته غذایی ۷۲ ساعته ۱۰۲ عدد، کنسرویجات ۱۱۴ قوطی و... از جمله اقلام توزیع شده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان